اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قیروکارزین:

خواص جامعه در فضای انتخابات روشنگری کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار قیروکارزین گفت: امروز ولایتمداری در عمل است و خواص جامعه با توجه به فعالیت‌های دشمن در فضای انتخابات نقش مهمی در روشنگری، ایجاد آگاهی و بصیرت و جلوگیری از دامن زدن به شایعه‌ها و تهمت‌ها دارند.

خواص جامعه در فضای انتخابات روشنگری کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قیروکارزین، عبدالحسن صمدنژاد پیش از ظهر امروز در پایان بازدید یک روزه خود از روستاهای عروسک، نیم ده، اسلام آباد، اطرویه، دشت شور، باغ نو، آبگرم،کرکویه، سمنگویه، مظفری و همچنین شهر مرند که با همراهی امام جمعه، بخشدار و شهردار افزر و رؤسای چند اداره این شهرستان و با هدف دیدار حضوری برای بررسی نیازها و مشکلات روستاهای این بخش در زمینه‌های آب شرب و کشاورزی، مسکن روستایی، برق، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، راه و عمران روستایی، اراضی ملی، امکانات ورزشی و سایر مسائل انجام گرفت در جمع شوراها و دهیاران، معتمدان و مردم ابراز داشت: دیدار مسئولان با مردم و آشنایی با مسائل آنان از نزدیک یک توفیق برای انجام بهتر خدمتگزاری و همچنین استفاده از فکر جمعی برای رفع آنها است.
وی با اشاره به تلاش‌های دولت عدالت‌محور در راستای رفع محرومیت‌ها و شکوفایی مناطق محروم خاطرنشان کرد: قیروکارزین از نظر توسعه‌ای به پیشرفتی که لایقش بوده نرسیده و امروز این حرکت رو به پیشرفت اگر چه دیر آغاز شده، اما باید با استفاده از ظرفیت‌ها و منابع سرشار این شهرستان آن را به سرعت طی کنیم.
صمدنژاد با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌های عمرانی، آموزشی، راه‌سازی و بهداشت و درمان در افزر و همچنین آغاز پروژه گازرسانی به این بخش بیان داشت: مشکلات همیشه وجود داشته و باید در رفع آنها با وحدت و همدلی تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت‌ها، منابع آب و گاز، زمین‌های حاصل‌خیز و همچنین حرکت به سمت صنعتی شدن با همت مسئولان به قله‌های پیشرفت برسیم.
فرماندار قیروکارزین با اشاره به تلاش دشمنان برای رسیدن به منافع مادی به قیمت جان و مال مسلمانان و همچنین توطئه علیه کشورمان در بعد خارجی با حمله نظامی، حرکات تروریستی و تحریم و در بعد داخلی با ایجاد اختلافات قومی و قبیله‌ای، مذهبی و حزبی و گروهی از ابتدای انقلاب تاکنون تصریح کرد: ایران اسلامی امروز تنها کشوری است که یک تنه به قیمت داشتن عزت و آزادگی در برابر تمام فشارها ایستاده و حفظ وحدت و سعادت ما در گرو حرکت در مسیر ولایت فقیه و تقویت آن بوده و امروز دشمن برای تضعیف این ستون مستحکم تلاش بسیاری می‌کند.
این مسئول ادامه داد: سعادت کشور در گرو وحدت و اطاعت و فرمانبری محض از رهبری است و عاملان جدایی میان رهبر و ملت از خائنان هستند.
وی با بیان اهمیت انتخابات و نقش خواص جامعه در روشنگری، ایجاد بصیرت و آگاهی و جلوگیری از دامن زدن به تهمت‌ها و شایعه‌ها در این فضا گفت: حضور پر شور در این عرصه و انتخاب اصلح ما جوابی دندان‌شکن به تمام توطئه‌ها و موجب عقب راندن دشمن در تمام موضع گیری‌های خود است چرا که دشمن با القای تقلب و شایعات همیشه سعی در مسموم و ملتهب کردن فضای انتخابات را دارد.
این مسئول نقش مجلس در تاثیرگذاری بر تمام سطوح کشور را بسیار مهم دانست و عنوان کرد: نگذاریم دشمنان از مجلس ما سوءاستفاده کنند تا با  انتخاب فردی ولایی و در مسیر حق برای خدمت در خانه ملت کشور ما به رهبری ولی فقیه به جایگاهی برسد که الگوی تمام کشورهای جهان باشد.
صمدنژاد در پایان اذعان داشت: به عنوان مجریان انتخابات با خدای خود عهد کرده‌ایم که انتخابات را سالم و بر مبنای حق برگزار کنیم و مردم نیز باید با دوری از فضای تهمت‌ها و اختلاف‌ها بدانند که در برابر رای خود در پیشگاه خداوند مسئول هستند.
انتهای پیام/ن۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول