اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم صورت گرفت

برپایی بازارچه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در قم

خبرگزاری فارس: مسئول اطلاع‌رسانی و تبلیغات دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، گفت: غرفه‌ای به نام بازارچه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در این نمایشگاه با همت چهار موسسه برای نخستین بار به صورت آزمایشی برپا شده است.

برپایی بازارچه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای در قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، محمدحسن سالاری تصریح کرد: دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال مرکز و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.
وی با اشاره به برگزاری نخستین دوره نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در استان قم عنوان کرد: ‌از آنجا که نخستین دوره برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها از قم آغاز شد و با استقبال خوب و پرشور مردمی مواجه شد، امیدواریم که این دوره هم با استقبال مردمی، انگیزه مضاعفی برای دست‌اندرکاران ایجاد کند.
مسئول اطلاع‌رسانی و تبلیغات دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم، در ادامه با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 60 شرکت و موسسه فرهنگی هنری از سراسر ایران شرکت کردند و برای نخستین بار در نمایشگاه‌های استانی چهار کارگاه آموزشی در روزهای آتی برگزار می‌شود.
سالاری با بیان اینکه این نمایشگاه تا 9 بهمن ماه دایر است، عنوان کرد: این نمایشگاه در چهار محور نرم‌افزارهای رایانه‌ای، پایگاه‌های اینترنتی، تلفن همراه و بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.
وی با تاکید بر جایگاه شهر قم در تولید نرم‌افزارهای رایانه‌ای ادامه داد: امیدواریم همواره قشر فرهیخته دانشگاهیان، حوزویان و فرهنگیان جامعه قم با تدابیری که در حوزه اطلاع‌رسانی و تبلیغات صورت گرفته از اینگونه نمایشگاه‌ها استقبال کنند.
مسئول اطلاع‌رسانی و تبلیغات دومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال استان قم در پایان از اجرای آزمایشی بازارچه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای خبر داد و گفت: در این نمایشگاه غرفه‌ای به نام بازارچه نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای با همت چهار موسسه برای نخستین بار به صورت آزمایشی برگزار می‌شود که فواید بسیاری برای مخاطبان و همچنین دست‌اندرکاران اجرایی به ارمغان خواهد آورد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول