اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بابل خبر داد

توسعه بازارچه‌های محلی در بابل

خبرگزاری فارس: شهردار بابل از توسعه بازارچه‌های محلی در بابل خبر داد.

توسعه بازارچه‌های محلی در بابل
به گزارش خبرگزاری فارس از  بابل، پیش از ظهر امروز با حضور مسئولان، بزرگ‌ترین بازارچه محلی مازندران در بابل بهره‌برداری شد.
 شهردار بابل در مراسم بهره‌برداری از  بزرگترین بازارچه محلی مازندران در بابل اظهار  داشت: مطالعه تاریخ شهر بابل بیانگر این است که  بابلی‌ها به مراکز تاریخی و فرهنگی تمایل زیادی داشته و احداث بازارچه محلی در مسجد جامع بابل به منظور احیای مقبره سعیدالعلما و ساماندهی بازارهای محلی برای رفع مشکلات شهروندان بوده است.
فرهاد عسکری ابراز داشت: این بازارچه توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت یک هزار و 100 متر مربع دارای 70 غرفه ثابت و 65 غرفه متحرک با اعتباری بیش از 28 میلیارد ریال احداث شده است.
وی با اشاره به اینکه بازارچه‌های مختلفی در نقاط مختلف شهر بابل درنظر گرفته شده است، گفت: شهرداری بابل از سرمایه‌گذاران خصوصی که برای احداث بازارچه در بابل متقاضی باشند حمایت کرده و این سرمایه‌گذاران  از پرداخت 50 درصد عوارض پرداختی معاف هستند.
عسکری تصریح کرد: احداث چنین بازارهایی نقطه عطفی برای ساماندهی شهرستان بابل بوده است و شهرداری احداث چنین بازارهایی را از اهداف خود می‌داند .
شهردار بابل از متقاضیان به سرمایه‌گذاری برای احداث بازارهای محلی خواست برای دریافت اطلاعات بیشتر به شهرداری بابل مراجعه کنند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول