اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر

6 کانون فرهنگی در مساجد چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری از افتتاح شش کانون فرهنگی هنری مسجد به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

6 کانون فرهنگی در مساجد چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌شود

حجت‌الاسلام مراد یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی این دبیرخانه، سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با برگزاری برنامه‌های فاخر و ارزشی در 270 کانون مسجد این استان گرامی داشته می‌شود.

وی افزود: دهه فجر یادآور حماسه‌آفرینی مردم کشور در سال 57 است که با خودباوری عزم خود را در تحقق آرمان‌های اسلامی قرار داده و با تکیه بر قدرت لایزال الهی به پیروزی رسیدند.

یوسفی، بر ضرورت بصیرت‌افزایی و ارتقای آگاهی نسل جوان نسبت به ارزش‌های انقلاب در تدوین و اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تاکید کرد و گفت: باید با استفاده از فرصت دهه مبارک فجر دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بیان کرده و بگوییم که چه کارها و اتفاقاتی انجام شده و جایگاه فعلی نظام اسلامی در مقایسه با گذشته چگونه است.

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیاری به مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در دهه فجر امسال اشاره کرد و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی، مقاله‌نویسی، دلنوشته، وبلاگ‌نویسی و پیامک، برگزاری محفل انس با قرآن، برپایی کارگاه نقاشی با عنوان «استقامت انقلاب» و برپایی جشن در کانون‌های مساجد سراسر استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

یوسفی از افتتاح شش کانون فرهنگی هنری مسجد به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد و افزود: کانون‌های طریق‌القدس ده‌چشمه، منتظران قائم(عج) بن، نیکان گرمدره، مهرپویان یانچشمه، صحیفه نور چم‌خلیفه و تسبیح جونقان در دهه فجر امسال افتتاح و فعالیت‌های خود را آغاز می‌کنند.

وی، همچنین از برگزاری مسابقه حفظ سوره فجر در سطح کانون‌های مساجد این استان همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ترویج و تعمیق مفاهیم و ارزش‌های دینی و قرآنی در کشور است که باید از این دستاوردها به نحو مطلوب پاسداری و در راستای تقویت آن کوشید.

یوسفی ادامه داد: دیدار با خانواده معظم شهدا، سرکشی از خانه سالمندان، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی نمایشگاه عکس، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری عصر شعر و اجرای سرود از دیگر این برنامه‌هاست.

مسئول دبیرخانه کانون‌ مساجد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر ضرورت مشارکت و حضور گسترده اعضای کانون‌های مساجد این استان در اجرای برنامه‌های دهه فجر، تصریح کرد: مشارکت گسترده افراد در اجرای برنامه‎ها می‎تواند استحکام و اقتدار نظام را افزایش دهد.

یوسفی افزود: تهیه نشریه دیواری با موضوعات نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی، الگو قرار گرفتن نظام اسلامی ایران برای سایر کشورها، نگاهی گذرا به سه دهه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تهیه پلاکارت‌ها و آدمک نمادین اسرائیل و آمریکا، تشکیل گروه سرود با نام یاوران رهبری از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر امسال است.

وی بر ضرورت اجرای برنامه‌های فاخر و ارزشی از سوی کانون‌های مساجد این استان در دهه فجر تاکید کرد و افزود: باید تلاش کرد تا نسل‌های جدید را با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا کرده و خاطرات شیرین پیروزی انقلاب را برای آن‌ها به نحو مطلوب بازگویی کرد.

انتهای پیام/ح10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول