اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 9‌ماهه سال‌جاری صورت گرفت

ثبت‌نام 2500 اصفهانی در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: طی 9‌ ماهه سال‌جاری 2 هزار و 500 نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فنی و حرفه‌ای اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 2500 اصفهانی در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت
محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان در حوزه ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد اظهار داشت: متخصص شدن افراد در زمینه‌های مختلف از مهم‌ترین اهداف ارائه آموزش‌های مهارتی به افراد است و فنی و حرفه‌ای اصفهان از این موضوع غافل نیست.
وی به تعداد مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای در اصفهان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 53 مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای و بیش از یک هزار و 500 آموزشگاه آزاد در سطح استان وجود دارد و آموزش‌های مهارتی را در زمینه‌های مختلف به افراد ارائه می‌دهند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به رشد 80 درصدی افراد ثبت‌نام کننده در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای طی 9‌ ماهه سال‌جاری تصریح کرد: طی این مدت 230 هزار نفر در سطح استان در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای ثبت‌نام کرده‌اند در صورتی که در سال گذشته تنها 140 هزار نفر اصفهانی در این آزمون‌ها ثبت‌نام کرده بودند.
وی اضافه کرد: طی 9‌ ماهه سال‌جاری 118 عنوان شغل به منظور تأیید و تدوین استانداردنویسی از سوی فنی و حرفه‌ای اصفهان به سازمان فنی و حرفه‌ای کشور ارائه شده است.
زارع با اشاره به اینکه در سال‌جاری 876 شناسنامه آموزشی مراکز فنی و حرفه‌ای اصفهان برسی شده است، تاکید کرد: انعقاد 44 قرارداد آموزشی با دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های آموزش عالی، ارائه 24 دوره آموزش الکترونیکی در سایت آموزش الکترونیکی استاد آن‌لاین و راه‌اندازی پرتال آموزش الکترونیکی کار‌آموز دات‌کام از دیگر فعالیت‌های فنی و حرفه‌ای اصفهان طی 9‌ماهه سال جاری به شمار می‌رود.
وی به صدور 214 مدرک تأییدیه برای کارآموزان آموزش الکترونیکی در سال جاری اشاره کرد و ادامه داد: طی 9‌ ماهه سال‌جاری 2 هزار و 500 نفر برای شرکت در دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در فنی و حرفه‌ای اصفهان ثبت‌نام کرده‌اند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات ملی مهارت طی این مدت بیان داشت: در سال‌جاری این مسابقات با حضور یک هزار و 460 نفر رقابت کننده در فنی و حرفه‌ای اصفهان برگزار شده است.
وی گفت: در حال حاضر 22 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای در پادگان‌های اصفهان و 32 پایگاه آموزش روستایی در سطح استان وجود دارد.
زارع به ارائه پروژه مرحله استانی به 243 پذیرفته ‌شده مسابقات ملی مهارت در سال‌جاری اشاره کرد و اظهار داشت: ره‌گیری وضعیت اشتغال 11 هزار و 21 نفر مهارت آموخته، ثبت 6 هزار و 228 نفر متقاضی طرح مشاغل خانگی، واگذاری 15 کارگاه به بخش غیر‌دولتی و واگذاری سه مرکز به بخش غیر‌دولتی از فعالیت‌های صورت گرفته در فنی و حرفه‌ای اصفهان طی 9‌ ماهه سال‌جاری است.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول