اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال صبای قم:

برای شکست ملوان بندر انزلی مصمم هستیم

خبرگزاری فارس:‌ هافبک تیم فوتبال صبای قم گفت: تیم صبا با آمادگی کامل به مصاف تیم ملوان بندر انزلی می‌رود و تمام بازیکنان برای پیروزی در این دیدار و رسیدن به جمع مدعیان لیگ برتر مصمم هستند.

برای شکست ملوان بندر انزلی مصمم هستیم

سیدمرتضی هاشمی‌زاده امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار داشت: این بازی خارج از خانه برای تیم ما از دیدارهای بسیار مهم دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود و باید تلاش کنیم با کسب سه امتیاز میدان را ترک کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به تمرینات مناسب و منسجمی که برگزار کرده‌ایم، تیم با روحیه و انگیزه بسیار زیاد خود را آماده بازی حساس و سخت خود در مصاف با تیم فوتبال ملوان بندر انزلی می‌کند تا با کسب سه امتیاز این بازی رضایت هواداران خونگرم صبا را جلب کنیم.

هافبک تیم فوتبال صبای قم افزود: تیم ما در نیم فصل نخست لیگ برتر امتیازات ارزشمندی را کسب کرده است و با اینکه سطح تمام تیم‌ها و رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسیار بالا است، ولی همچنان قصد داریم در دور برگشت امتیازات کامل را در مصاف با حریفان کسب کنیم.

وی با اشاره به دیدار عصر یکشنبه صبای قم با ملوان بندر انزلی از دیدارهای مهم هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، ابراز داشت: با اینکه این دیدار در خانه حریف و به میزبانی ملوان بندر انزلی برگزار می‌شود ولی قطعا تیم ما برای کسب سه امتیاز به انزلی می‌رود.

وی با بیان اینکه در خصوص نتیجه نمی‌توان چیزی پیش‌بینی کرد، تاکید کرد: با توجه به شناختی که کادر فنی تیم صبای قم از تیم ملوان بندر انزلی دارند، سعی می‌کنیم فوتبال روان و هماهنگی را ارائه کرده و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

هاشمی‌زاده با تاکید بر اینکه به کسب پیروزی در این دیدار امید زیادی داریم، اظهار داشت: ما با یکی از تیم‌های قدر و خوب لیگ یازدهم مسابقه می‌دهیم، با این حال نه تنها نگران نیستیم، بلکه بسیار آماده‌ایم و یقینا تیم ما ظرفیت و توانمندی خود را در این دیدار به خوبی نشان خواهد داد.

وی بازی با ملوان بندر انزلی را سخت و حساس توصیف کرد و عنوان داشت: آنها اکنون در بین تیم‌های نیمه پائین جدول رده‌بندی هستند و عنوان نایب قهرمانی جام حذفی گذشته را نیز یدک می‌کشند ولی همیشه مصاف‌های صبا و ملوان بندر انزلی بازی‌های حساسی بوده است و قطعا تیم حریف به صبای قم به عنوان یک مدعی نگاه می‌کند زیرا تیم ما به پیروزی در این دیدار برای حفظ روند رو به رشد خود نیاز دارد.  

هافبک تیم فوتبال صبای قم، موقعیت تیمش در جدول رده‌بندی لیگ برتر تاکنون را بسیار مطلوب و مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: بازیکنان ما در این هفته‌ها، هم از نظر روحی و هم از نظر جسمی توان در وضعیت خوبی قرار دارند تا در نیم فصل دوم نیز عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته باشیم.

صبای قم در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس عصر یکشنبه نهم بهمن ماه در دیداری خارج از خانه مهمان تیم فوتبال ملوان بندر انزلی تیم رده سیزدهم جدول خواهد بود.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول