اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی خراسان‌رضوی:

برنامه‌های دولت نیاز به تغییر دارد

خبرگزاری فارس: عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در خراسان‌رضوی گفت: برنامه‌های دولت چه در سیاست خارجی و چه در برنامه‌های اقتصادی نیازمند ایجاد تغییر است.

برنامه‌های دولت نیاز به تغییر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد حجت‌الاسلام والمسلمین علی عسگری صبح امروز در نشست خبری جبهه ایستادگی ایران اسلامی شاخه خراسان‌رضوی که با حضور اصحاب رسانه و با شعار بصیرت ولایی، ایستادگی انقلابی و حضور سیاسی برگزار شد اظهار داشت: اصولگرایان و طیف‌های مختلف جامعه دو مطالبه اساسی از دولت داشته‌اند که تا کنون هیچ‌ یک از این دو محقق نشده است.

مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: مطالبات دینی و مطالبات اقتصادی دو مطالبه بر حق و مورد درخواست اصولگرایان جامعه اسلامی ما بوده که در هر دوی این موارد دولت نتوانسته عملکرد مناسب و درخور نیاز داشته باشد.

نماینده سابق مردم مشهد در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که این موضوع قابل دوام نیست و نیاز به ایجاد تغییر دارد، گفت: دولت نتوانسته‌ است در اتخاذ تاکتیک‌های سیاست خارجی که تاکنون در پیش گرفته است و هم‌چنین برنامه‌های اقتصادی و زیرساخت‌های مسائل فرهنگی که مدنظر اصولگرایان بوده است به خوبی عمل کرده و نیاز جامعه را در این زمینه‌ها به‌ طور کامل برطرف کند.

وی ضمن اشاره به اهمیت انجام انتخابات سالم و با حضور حداکثری مردم، ادامه داد: بهترین و مسالمت‌‌ آمیزترین راه حل ایجاد تغییرات، مسالمت قانونی با رجوع به انتخابات و نتیجه آن نشان دهنده اراده و مطالبات مردمی است می‌باشد.

عسگری خلاء فکر و کارشناسی را از دیگر عوامل مشکل‌ساز در دولت ارزیابی کرد و اظهار داشت: عمده خلاء دولت در زمینه فکر و کارشناسی است و در شرایط نبود این خلاء با توجه به داشتن رهبری بی‌بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و هم‌چنین ملت فهیم، آگاه و در صحنه، مطالبات دینی، فرهنگی و اقتصادی جامعه امکان رفع و حل دارند.

مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به حق قانونی مجلس و نمایندگان مردم در راستای اعلام پرسش و دریافت پاسخ از جانب مسئولان، ادامه داد: دولت و مجلس در شرایط کنونی باید دولت و مجلسی پاسخگو باشند و این در حالی است که مجلس هشتم نه پاسخی داد و نه به صورت جدی درخواست پاسخ جدی کرد.

عضو شورای مرکزی جبهه ایستادگی ایران اسلامی خراسان‌رضوی در ارتباط با این جبهه اظهار داشت: برنامه‌ای که محسن رضایی به عنوان محوریت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در ارتباط با اخلاق‌مداری و منش سیاسی طراحی و ارائه کرده است نشان‌ دهنده وجود اتاق فکری است که تفکر وی و این جبهه را نمایندگی می‌کند.

عسگری ادامه داد: جبهه ایستادگی ایران اسلامی با وجود چنین تفکر قدرتمند و کارشناسی شده‌ای می‌تواند خروجی‌های مطلوبی داشته باشد و مطالبات مردمی و اصولگرایان را تا حد قابل قبولی جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/‌ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول