اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/12

سفر دولت به استان سمنان دشمن‏شکن خواهد بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان ‏دامغان در مجلس گفت: سفر دولت به استان سمنان و نشان دادن استقبال مردم از کارگزاران نظام اسلامی، بی‏شک دشمن‏شکن خواهد بود.

سفر دولت به استان سمنان دشمن‏شکن خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی صبح امروز در جمع مدیران دستگاه‏های اجرایی استان سمنان اظهار کرد: انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در پیش است و در آستانه برگزاری این انتخابات، سفر دولت به استان سمنان دشمن‏شکن خواهد بود.

وی افزود: سفر دور چهارم رئیس جمهوری و هیئت دولت به دو دلیل دارای اهمیت بسیاری است.

نماینده مردم شهرستان ‏دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز با توجه به اینکه کشورهای استکباری با کار احمقانه خود در تحریم نفت ایران و تهدیدهای مکرری که می‏کنند، اگر استقبال مردم از دولتی‏ها را ببینند، تا حد زیادی از اجرای سیاست‏های خود مأیوس خواهند شد.

ملک‏محمدی گفت: هم‌چنین زمان ورود رئیس جمهوری به استان سمنان با آغاز دهه مبارک فجر مصادف شده است و این را باید به فال نیک گرفت.

وی تصریح کرد: دهه فجر در حقیقت نشان ‏دهنده پیوند عمیق مردم، دولت، نظام و رهبری انقلاب است و سفر دولت در این بازه زمانی بسیار نیک خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان ‏دامغان در مجلس شورای اسلامی به آنچه آن را "حضور متواضعانه دولت در مجلس" خواند، اشاره کرد و افزود: استقبال از دولت یکی از مراتب قدردانی و شکرگزاری داشتن چنین دولتی است.

ملک‏محمدی عنوان کرد: مردم استان سمنان بار دیگر در سفر دور چهارم دولت به این استان نیز حضوری عاشقانه، عارفانه و مردانه خواهند داشت.

وی با بیان اینکه امام راحل فرمودند "ما می‏توانیم"، خواستار پیدا کردن مصداق عملی برای این سخن گوهربار در تمام زمینه‏ها شد و گفت: آماده‏سازی طرح‏های استان سمنان در چند روز باقی‌مانده تا سفر دولت نشان‏ دهنده اعتقاد به این سخن بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان ‏دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی لباس نوکری مردم را پوشیدیم، باید با عزم جزم، ایمان استوار، هم‌دلی و وحدت و نیز تبعیت از نماینده دولت در استان سمنان همه خود را برای انجام سفر آتی دولت به سمنان آماده سازیم.

ملک‏محمدی افزود: باید ثابت شود که استان سمنان می‏تواند ظرف کمتر از چند روز برای میزبانی و استقبال از دولت آماده شود.

به گزارش فارس، استان سمنان و مجموعه مدیران این استان از بامداد روز گذشته در پی اعلام ناگهانی سفر هیئت دولت به سمنان در جلسات متعدد هماهنگی برگزاری این سفر حضور یافته‏اند.

استاندار سمنان ظهر چهارشنبه از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به استان سمنان خبر داده بود.

رهی اظهار کرد: سفر هیئت دولت به منظور جمع‌بندی مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به این استان انجام می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این سفر با مردم شهرستان‌های مختلف استان سمنان دیدار و مشکلات سفرهای گذشته خود را بررسی می‌کنند.

انتهای پیام/ج10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول