اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جم:

تحریم‌ها نمی‌تواند ضربه‌ای به ملت ایران وارد کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه جم گفت: تحریم‌ها نمی‌تواند ضربه‌ای به ملت ایران وارد کند.

تحریم‌ها نمی‌تواند ضربه‌ای به ملت ایران وارد کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا و پرهیزگاری از مهم‌ترین نشانه‌های مومنان است و اگر تقوا داشته باشیم در دنیا و آخرت سربلند می‌شویم.
وی در ادامه با تبریک سالروز امامت امام زمان(عج) افزود: حضرت مهدی(عج) در واقع منجی عالم بشریت است و امامت این امام عظیم‌الشأن موجب خیر و برکت برای مردم سراسر عالم است.
امام جمعه جم در ادامه به آغاز دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: دهه فجر یادآور روزهای باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم در این ایام با حضور همه‌جانبه خود مسیر پیروزی انقلاب را هموار کردند و امروز نیز با گذشت 33 سال از انقلاب همواره در عرصه حمایت از نظام حضوری بی‌نظیر دارند.
گنجی در ادامه با تاکید بر لزوم مشارکت همه‌جانبه مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: چشمان دشمنان به انتخابات 12 اسفند دوخته شده و مردم باید با حضوری باشکوه بار دیگر دشمنان را مایوس کنند و نقشه دشمن را نقش بر آب کنند.
وی اذعان داشت: انتخابات مظهر مردم‌سالاری دینی در کشور است و تاکنون بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده که نشان می‌دهد نظام اسلامی بر اساس رای و نظر مردم استوار است.
امام جمعه جم تصریح کرد: نامزدهای انتخابات باید از دادن وعده‌های بیهوده اجتناب کنند و نباید به تخریب رقبای خود بپردازند و باید به گونه‌ای عمل کنیم که فضای سالم انتخاباتی فراهم شود.
گنجی در ادامه با اشاره به تحریم‌های جدید اقتصادی بر علیه ایران اسلامی افزود: دشمنان تمام راه‌ها را برای ضربه زدن به ایران اسلامی امتحان کرده‌اند و هر بار با شکست مواجه شده‌اند و خود تحریم‌کنندگان هم می‌دانند که تحریم‌ها نمی‌تواند ضربه‌ای به ملت ایران وارد کند.
وی ادامه داد: ایران با تحریم‌های اقتصادی آبدیده می‌شود و همواره راهی جدید پیدا می‌کنیم و این بار نیز اطمینان داریم دشمنان مغلوب خواهند شد.
امام جمعه جم گفت: ملت ایران با تاسی از آموزه‌های اسلامی سر تسلیم در برابر هیچ قدرتی فرود نمی‌آورد و همواره شاهد اقتدار این نظام هستیم.
انتهای پیام/ی20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول