اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوکان:

دشمن وحدت مسلمانان را نشانه گرفته است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوکان گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای برهم زدن وحدت مسلمانان هستند.

دشمن وحدت مسلمانان را نشانه گرفته است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوکان ماموستا عبدالرحمن خلیفه‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: باید در برابر این توطئه‌ها آگاهانه وارد میدان شویم.
وی با بیان اینکه وحدت ایرانیان سبب موفقیت آنها می‌شود، تصریح کرد: مردم ایران همواره در کنار هم با مسالمت زندگی کرده‌اند و با این وحدت دست دشمنان را از دستیابی به ذخایر کشور کوتاه کرده‌اند.
این مسئول با تأکید بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی، افزود: مردم ایران باید در حفظ این وحدت تلاش داشته باشند.
خلیفه‌زاده با اشاره به در پیش بودن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی توطئه دشمن برای بر هم زدن این انتخابات بیشتر خواهد شد و برای خنثی کردن هرگونه توطئه‌ای از سوی دشمن باید آگاهانه وارد عرصه شویم و میدان را برای دشمنان خالی نگذاریم.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه دشمن همواره در تلاش برای بر هم زدن آرامش داخلی ایران است، گفت: مردم آگاه و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همگام با مسئولان بودند و در راه اعتلای ایران اسلامی گام‌های مؤثری برداشته‌اند که امید می‌رود این همدلی و انسجام همواره در بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد.
این مسئول با تأکید بر حضور حداکثری در انتخابات، اعلام کرد: حضور گسترده در انتخابات یکی از مصادیق وحدت و انسجام ملی و اسلامی است که مردم این منطقه در اسفند ماه جاری آن را به نمایش می‌گذارند و دشمنان را بیش از پیش ناامید و مأیوس می‌کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول