اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های لیگ برتر ووشو

بانوان رزمی‌کار قمی به ماهان اصفهان پیوستند

خبرگزاری فارس: بانوان قمی و دارنده عنوان قهرمانی جهان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور به عضویت تیم ووشو بانوان فولاد ماهان اصفهان درآمدند.

بانوان رزمی‌کار قمی به ماهان اصفهان پیوستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دو بانوی سرشناس و توانمند ورزش‌های رزمی استان قم، خانم‌ها پریسا حیدری و خدیجه رضایی هستند که در سال جاری موفق به کسب عنوان قهرمانی در پیکارهای ووینام قهرمانی جهان شده‌اند.
کسب عنوان قهرمانی کشور در رشته‌ها و سبک‌های مختلف پیکارهای قهرمانی آسیا و مسابقات قهرمانی جهان موجب شد تا بانوان رزمی‌کار قمی با کارنامه‌ای درخشان نظر مساعد مسئولان باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان را برای پیوستن به این تیم جلب کنند.
این در حالی است که با وجود حضور یک تیم ووشو از قم در لیگ دسته اول ووشو مردان باشگاه‌های کشور، هیچ تیمی در بخش بانوان در لیگ ووشو حضور ندارد و به همین منظور بانوان قمی دعوت باشگاه فولاد ماهان سپاهان اصفهان قهرمان نیم فصل رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان کشور را برای عضویت این تیم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور پذیرفتند.
خدیجه رضایی در وزن منهای 65 کیلوگرم و پریسا حیدری در وزن منهای 60 کیلوگرم در رقابت‌های لیگ برتر ووشو بانوان باشگاه‌های کشور در کنار نفراتی همچون خدیجه آزاد‌پور و الهه منصوریان نفرات تیم ملی ووشو بانوان کشورمان در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که سال 2010 در شهر گوانگجو چین برگزار شد، در لیگ برتر حضور دارند.
خدیجه رضایی و پریسا حیدری در مسابقات ووینام قهرمانی جهان که با شرکت برترین‌های این رشته ورزشی از کشورهای مختلف به میزبانی کشور ویتنام در شهر هوشیمینه این کشور برگزار شد با کسب دو مدال طلا و نقره به کار خود پایان دادند.
خدیجه رضایی در وزن منهای 55 کیلوگرم نماینده طلایی اعزامی هیئت ورزش‌های رزمی استان قم به مسابقات ووینام قهرمانی جهان بود که در پایان این رقابت‌ها با شایستگی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد.
در این دوره از پیکارها، پریسا حیدری ورزشکار وزن منهای 60 کیلوگرم کشورمان در حالی که شایستگی فراوانی برای کسب مدال طلا داشت در نهایت صاحب نشان نقره و مقام نایب قهرمانی شد و دومین مدال بانوان کشورمان در این رقابت‌ها را کسب کرد.
در پایان این دوره از رقابت‌ها، تیم کشور میزبان یعنی ویتنام به مقام قهرمانی دست یافت و ملی‌پوشان ووینام کشورمان که دومین حضور در مسابقات جهانی را تجربه می‌کردند، نایب قهرمان شدند که این عنوان در حالی به دست آمد که تیم ووینام کشور فرانسه به مقام سوم دست یافت.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول