اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا خبر داد

افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویی در صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد گوراب زرمیخ صومعه‌سرا از افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویی این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویی در صومعه‌سرا
غلامحسین دولتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به فرا رسیدن ماه پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگ زرین و نقطه عطفی در جهان اسلام بوده که اوج اتحاد و همبستگی ملت برای رسیدن به یک هدف مقدس را به دنیا نشان داده است.
وی افزود: ارج گذاشتن به آرمان‌ها و دستاوردهای 32 ساله انقلاب اسلامی یک اصل مهم و اساسی است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
رئیس کمیته امداد گوراب زرمیخ صومعه‌سرا با اشاره به برنامه‌ها و مراسم‌های این نهاد همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: یکی از برترین اعمال و هدیه به محرومان در چنین ایامی، شاد کردن آنها با اهدای واحدهای مسکونی مقاوم و راحت است.
وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ساخت بالغ بر 49 واحد مسکونی مددجویی در گوراب‌زرمیخ آغاز شده است، اذعان داشت: از این تعداد، بالغ بر 26 واحد مسکونی ویژه مددجویان و افراد محروم زیرپوشش کمیته امداد گوراب‌زرمیخ تحویل داده شد.
به گفته دولتی، برای مجموع 49 واحد مسکونی مذکور حدود 14 میلیارد و 968 میلیون و 700 هزار ریال هزینه شده است.
وی از افتتاح 23 واحد مسکونی مددجویی به ارزش بالغ بر 2 میلیارد و 348 میلیون ریال در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و ابراز داشت: تمام این واحدها به صورت همزمان در تاریخ 12 بهمن ماه جاری در بخش محروم گوراب‌زرمیخ افتتاح و تحویل مالکان آنها می‌شود.
رئیس کمیته امداد گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا درباره هزینه‌های ساخت و تحویل خانه‌های مددجویی بیان داشت: برای احداث این خانه‌های مقاوم، هزینه‌های ساخت از اعتبار کمیته امداد تامین می‌شود.
وی، مهم‌ترین بخش فعالیتی کمیته امداد گوراب‌زرمیخ را واحد اکرام خواند و بیان داشت: با استفاده از این واحد در امر محرومیت‌زدایی و کمک به ایتام خدمات سازنده و مفیدی به مردم گوراب‌زرمیخ شده است.
دولتی با بیان اینکه در هر شرایط و زمانی افراد به عنوان حامی می‌توانند در طول سال از یک یا چند یتیم حمایت و سرپرستی کنند، خاطر نشان کرد: حامیان تنها با واریز ماهانه 10 هزار تومان در این امر معنوی شرکت کنند.
وی با اشاره به کمک‌های حامیان به ایتام در بخش گوراب‌زرمیخ اظهار داشت: تهیه جهیزیه برای ایتام نوعروس، پرداخت کمک هزینه درمانی و احداث واحد مسکونی برای ایتام بی‌خانمان در بخش گوراب‌زرمیخ از جمله عملیات کمک‌رسانی حامیان در سال جاری بوده است.
به گفته این مسئول، امسال 19 یتیم با کمک هزینه افراد حامی و خیر به زیارت امام رضا (ع) اعزام شده‌اند.
وی با اشاره به اجرای طرح ایتام و اکرام در گوراب‌زرمیخ یادآور شد: امسال 187 یتیم در بخش گوراب‌زرمیخ با مشارکت 429 حامی مورد حمایت قرار گرفتند.
دولتی متذکر شد: از این تعداد حامی، بالغ بر یک میلیارد و 377 میلیون و 667 هزار ریال کمک نقدی دریافت شد که برای رفاه حال ایتام هزینه شده است.
انتهای پیام/خ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول