اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

تجهیزات آزمایشگاهی شهرستان دیر تامین می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: با تلاش‌های صورت گرفته امکانات و تجهیزات لازم برای انجام آزمایشات پزشکی مردم دیر در این شهرستان فراهم می‌شود.

تجهیزات آزمایشگاهی شهرستان دیر تامین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، دکتر غلامرضا حیدری صبح امروز در دیدار با فرماندار دیر اظهار داشت: با این اقدام می‌توانیم امیدوار باشیم مردم دیر برای انجام آزمایشات پزشکی به دیگر شهرستان‌ها سفر نکنند.

وی با بیان اینکه حضور بخش خصوصی فرصتی مناسب برای بخش بهداشت و درمان دیر است، گفت: ما نیز آمادگی داریم تا در کمترین زمان ممکن مجوزهای لازم را برای این سرمایه‌گذاران فراهم کنیم.

حیدری بیان کرد: پیگیری‌های جدی با مسئولان قرارگاه الهادی مجری بیمارستان دیر داشتیم تا با بررسی وضعیت بیمارستان زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم کنند.

فرماندار دیر نیز گفت: یکی از نیازمندی‌ها و درخواست‌های مهم مردمی در دیر ساخت بیمارستان بوده که با تلاش دانشگاه علوم پزشکی و وزارت نفت در حال پیگیری و اجراست.

علی بحرانی اظهار داشت: شهرستان دیر ظرفیت مناسبی برای  سرمایه‌گذاری در حوزه بهداشت و درمان دارد و در همین ارتباط بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در بخش بهداشت و درمان در این شهرستان اعلام آمادگی کرده است.

فرماندار دیر با اشاره به وضعیت ساخت بیمارستان دیر بیان کرد: شروع به ساخت مجدد این پروژه موجب خوشحالی مردم این شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت‌ها و به فعل رساندن آن‌ها از اولویت‌های مهم در فرمانداری دیر است.

بحرانی ادامه داد: بخش بهداشت و درمان از بخش‌های مهم در توسعه به شمار می‌رود و در این زمینه اقدامات زیربنایی خوبی هم انجام شده است.

انتهای پیام/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول