اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل:

احداث آزمایشگاه قطبی در اردبیل مصوب شد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل گفت: احداث آزمایشگاه قطبی در دانشگاه پیام نور اردبیل با زیربنای 3 هزار متر مربع تصویب شد.

احداث آزمایشگاه قطبی در اردبیل مصوب شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی‌الله خوش طینت پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشگاه پیام نور اردبیل اظهار داشت: 20 هکتار زمین برای ایجاد مزرعه آموزشی ـ تحقیقاتی کشاورزی با اعتبار یک میلیارد ریال تصویب شده است.
وی تجهیز آزمایشگاه‌ها و ایجاد تغییرات کلی در دانشگاه پیام نور اردبیل را یادآور شد و افزود: این دانشگاه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و نیروی انسانی فعالیت‌های گسترده‌ای داشته به طوری که در گردهمایی رؤسای استان‌های دانشگاه پیام نور کشور، اردبیل در تمام حوزه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی حرفی برای گفتن داشته و جایگاه خود را نهادینه ساخته است.
رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری از دانشکده علوم انسانی، آغاز عملیات احداث سوله چند منظوره با زیربنای دو هزار و 500 متر مربع، ایجاد و تجهیز آزمایشگاه شیمی صنعتی، ایجاد فاز اول آزمایشگاه مهندسی کشاورزی، خرید لابراتوار زبان و اختصاص تجهیزات به آزمایشگاه جغرافیا را از جمله فعالیت‌های انجام گرفته در دوران تصدی دانشگاه پیام نور اعلام کرد.
خوشطینت در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از فعالیت کارکنان دانشگاه پیام نور استان اردبیل، کیفیت برگزاری امتحانات دانشگاه را خوب ارزیابی و از زحمات روحی در کسوت معاونت علمی دانشگاه تقدیر کرد.
وی صبر و یقین را شالوده و جوهره مدیریت‌ها اعلام کرد و افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی هر وظیفه‌ای که به عهده افراد گذاشته شده است باید این دو جوهره ذاتی و حیاتی را داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس دانشگاه پیام نور اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران نعمت و برکتی بزرگ برای مسئولان است، اظهار داشت: وظیفه خدمتگزاری به مردم در این نظام عبادت است و هر قدر در این خدمت خمیر‌مایه صداقت نیز وجود داشته باشد مردم بیشتر با خدمات دولت آشنا خواهند شد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول