اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمارستان بقیةالله‌الاعظم(عج) دیلم:

خدمات تخصصی آزمایشگاهی به 7 هزار نفر ارائه شد

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان بقیةالله‌الاعظم(عج) دیلم گفت: در فصل پاییز تعداد 7 هزار و 768 نفر به بخش آزمایشگاه این بیمارستان مراجعه کرده و خدمات و آزمایشات تخصصی برای آنان انجام شده است.

خدمات تخصصی آزمایشگاهی به 7 هزار نفر ارائه شد
ابراهیم قنواتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: در سه ماهه سوم سال 2 هزار و 138 نفر به این متخصصان مراجعه کرده و خدمات تخصصی را دریافت کرده‌اند.
وی افزود: با تجهیز و خریداری دستگاه‌های آزمایشگاهی و وجود نیروهای متخصص و بومی، تمام آزمایشات تخصصی به جز نمونه‌های پاتولوژی در آزمایشگاه این بیمارستان انجام می‌شود.
قنواتی‌پور ابراز امیدواری کرد: با توجه و عنایت ویژه رئیس دانشگاه و مسئولان شهرستان به تنها بیمارستان این شهر، شاهد افتتاح و راه‌اندازی فاز دوم بیمارستان که شامل احداث و تجهیز بخش اتاق عمل و حضور متخصص جراحی عمومی و بیهوشی و کادر مجرب است باشیم. 
سرپرست بیمارستان بقیةالله‌الاعظم(عج) دیلم گفت: در سه ماهه سوم امسال 14 هزار و 345 نفر به بخش اورژانس بیمارستان بقیةالله‌الاعظم(عج) مراجعه کرده‌اند.
قنواتی‌پور بیان کرد: از این تعداد 12 هزار و 818 نفر به‌صورت سرپایی درمان شده و یک‌هزار و 527 نفر در بخش‌های مختلف بیمارستان بستری شدند.
قنواتی‌پور افزود: از کل 137 اعزام انجام شده در این مدت 124اعزام درون استانی به شهرستان‌های بوشهر، گناوه و برازجان و 13 ماموریت به شهرستان‌های بهبهان و اهواز انجام شده است.
وی با اشاره به اینکه میانگین روز بستری در سه ماهه سوم 1.9 بوده اضافه کرد: در همین مدت 38 نفر در بخش داخلی،53 نفر در بخش سی.سی.یو، 205 نفر در بخش اطفال و 36 نفر در بخش نوزادان بستری شدند.
این مقام مسئول تصریح کرد: با راه‌اندازی بخش دیالیز در سال 87 شاهد رضایتمندی مردم،کاهش سفر به شهرستان‌های مجاور، کاهش هزینه و کاهش خطرات ناشی از این سفرها بوده‌ایم.
وی گفت: در این مدت 376 جلسه دیالیز برای بیماران دیالیزی در این بخش انجام شده است.
قنواتی‌پور درصد کلی اشغال تخت در سه ماهه سوم را 30 درصد عنوان کرد و بیان داشت: بیمارستان دیلم با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، تجهیزات و فضای فیزیکی موجود خدمات درمانی را در بخش‌های اورژانس، داخلی، سی.سی.یو، اطفال، نوزادان، دیالیز، زایشگاه، آزمایشگاه و داروخانه به مردم ارائه می‌کند.
وی خاطر نشان کرد: پرسنل خدوم و زحمتکش بیمارستان دیلم با وجود مشکلات کمبود فضاهای فیزیکی و تجهیزات، بار بالای مراجعه به بیمارستان، کمبود پزشکان متخصص مقیم، پزشک عمومی، پرستار، ماما و بهیار با تمامی توان خود مشکلات را به جان و دل خریده و به همشهریان خود خدمت می‌کنند.
سرپرست بیمارستان دیلم یادآور شد: به منظور دسترسی بهتر و آسانتر شهروندان به پزشکان متخصص و با رایزنی‌های انجام شده متخصصان زنان و زایمان، ارتوپد، اعصاب و روان، سونوگرافی، کلیه و مجاری ادراری،مغز و اعصاب به صورت دوره‌ای و هفته‌ای یک روز در بیمارستان حضور می‌یابند.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول