اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد آذربایجان غربی خبر داد

فعالیت 17 آزمایشگاه همکار استاندارد در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 7 آزمایشگاه همکار با اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی همکاری می‌کنند.

فعالیت 17 آزمایشگاه همکار استاندارد در آذربایجان غربی
منصور جلایر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این آزمایشگاه‌های همکاری در 9 ماه سال جاری 7 هزار و 644 مورد نمونه‌برداری انجام داده‌اند.
وی میزان نمونه‌برداری‌های انجام گرفته توسط اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی را در این مدت 3 هزار و 369 مورد اعلام کرد و افزود: فعالیت آزمایشگاه‌های همکاری در این زمینه قابل توجه است.
این مسئول با اشاره به عملکرد این اداره کل در زمینه استاندارد، تصریح کرد: در 9 ماه سال جاری 14 مورد آزمون باسکول ثابت در استان انجام گرفته است.
جلایر با اشاره به نمونه‌برداری 5 هزار و 625 مورد در مبادی عرضه، تولید، صادرات و واردات اشاره کرد و گفت: صدور مجوز پروانه استاندارد برای واحدهای تولیدی نیز از دیگر اقدامات این اداره کل است.
وی تعداد واحدهای دارای حداقل یک پروانه علامت استاندارد را 403 واحد عنوان کرد و اظهار داشت: در سال جاری شاهد ابطال، تمدید و تبدیل 606 مورد از پروانه‌های علامت استاندارد در استان بودیم.
این مسئول بازدید فنی به عمل آمده را در این مدت یک هزار و 493 مورد برشمرد و خاطرنشان کرد: اظهارنامه‌های وارداتی برای صادرات و واردات در بحث گمرکی نیز از دیگر اقداماتی است که در این اداره کل انجام می‌شود و در این راستا 2 هزار و 945 مورد اظهارنامه وارداتی در استان صادر شده است.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی آذربایجان غربی از صدور 385 گواهی صادراتی در استان خبر داد و تصریح کرد: گواهی‌های صادراتی نیز برای کالاهایی صادر می‌شوند که آن کالا به سایر کشورها صادر می‌شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول