اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همسفر با دولت/8

طرح‏های دامغان برای افتتاح در سفر دولت آماده شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏ دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح‏های در دست اجرا در دامغان باید برای افتتاح در سفر پیش روی دولت به استان سمنان آماده شود.

طرح‏های دامغان برای افتتاح در سفر دولت آماده شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام حسن ملک‏محمدی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان سمنان که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان و با حضور مدیران دستگاه‏های اجرایی این استان برگزار شد، اظهار کرد: طرح‏های در دست اجرا در استان سمنان باید تا قبل از انجام سفر هیئت دولت به این استان آماده شود تا بتوانیم آنها را در سفر احمدی‏نژاد به بهره‏برداری برسانیم.
وی اضافه کرد: اشکالات موجود در ساخت بیمارستان ولایت دامغان قابل توجیه و دفاع نیست و طرحی که به نام حضرت خامنه‏ای ساخته شده، باید بسیار دقیق‏تر و در زمان مناسب‏تری اجرایی می‏شد و از این حیث، به پیمانکاران اشکال وارد است.
نماینده مردم شهرستان‏ دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: ساخت بیمارستان دامغان باید هر چه سریع‏تر جمع و جور شود؛ گرچه فرماندار شهرستان دامغان قول داده است که ظرف 24 ساعت آینده رفع اشکالات فنی این بیمارستان به پایان می‏رسد و کارگران از محیط بیمارستان خارج می‏شوند.
ملک‏محمدی ادامه داد: وزیر وقت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز با آموزشی شدن بیمارستان جدید دامغان موافقت کرده است.
وی با بیان اینکه در مرور اسناد دفتر نماینده مردم شهرستان‏ دامغان در مجلس شورای اسلامی مشاهده شد که تنها با یکی از وزرا بیش از 320 بار مکاتبه صورت گرفته است، ادامه داد: 320 بار مکاتبه با وزیر جهاد کشاورزی تنها از سوی نماینده دامغان نشان می‏دهد که دولت با چه عزمی در راستای رفع مشکلات حرکت می‏کند.
به گزارش فارس؛ استان سمنان و مجموعه مدیران این استان از بامداد امروز در پی اعلام ناگهانی سفر هیئت دولت به سمنان در جلسات متعدد هماهنگی برگزاری این سفر حضور یافته‏اند.
استاندار سمنان ظهر امروز از سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته آینده به استان سمنان خبر داده بود.
عباس رهی اظهار کرد: سفر هیئت دولت به منظور جمع‌بندی مصوبات سه سفر گذشته هیئت دولت به این استان انجام می‌شود.
وی افزود: رئیس‌جمهور و هیئت دولت در این سفر با مردم شهرستان‌های مختلف استان سمنان دیدار و مشکلات سفرهای گذشته خود را بررسی می‌کنند.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول