اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان

کاندیدهای انتخاباتی شخصیت واقعی خود را بیان کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت‌: کاندیداهای انتخاباتی باید شخصیت واقعی خود را برای مردم بیان کنند تا ملت بر اساس معیارها و توصیه‌های مقام معظم رهبری شخص اصلح را انتخاب کنند.

کاندیدهای انتخاباتی شخصیت واقعی خود را بیان کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا پیش از ظهر امروز در نشستی پیرامون انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: طی سه هفته گذشته سعی شده در خطبه‌های نماز جمعه که شاهد حضور پر‌شور مردم هستیم، نسبت به جایگاه مجلس‌ و حضور گسترده مردم در انتخابات به عنوان یک تکلیف و حق و همچنین در مورد رعایت اخلاق اسلامی در انتخابات نکاتی بیان کنیم.
وی با استناد به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم قم بیان داشت: مسئولان باید تمام تلاش خود را به کار ببرند تا انتخاباتی سالم و در عین حال رقابتی ایجاد کنند و در این راستا از تهمت و افترا برای بیرون راندن رقیبان استفاده نکرده و اخلاق اسلامی را در انتخابات رعایت کنند.  
صالح‌نیا عنوان کرد: کاندیداهایی که از سوی‌ شورای نگهبان تأیید شده‌اند، می‌توانند ستاد تبلیغاتی داشته باشند، اما کسی حق ندارد با کاندیداها و طرفداران آن‌ها برخورد کند.
وی تصریح کرد: البته کاندیداهای انتخاباتی باید تلاش کنند در جمع مردم و در سخنرانی‌ها شخصیت واقعی خود را برای مردم بیان دارند تا ملت بر اساس معیارها و توصیه‌های مقام معظم رهبری شخص اصلح را انتخاب کنند.
امام جمعه کوهبنان گفت: کاندیداها باید قانون‌پذیری را عملا نشان دهند و موارد تخلف را از طریق قانون پیگیری کنند و بدانند در پاره‌ای از مواقع معترض شدن به شخص مقابل و تخریب دیگران نتیجه‌ای سوء در پی دارد و رأی مردم را تغییر می‌دهد.  
رضا توکلی مسئول دفتر شورای نگهبان در کوهبنان نیز در این نشست با استناد به سخنانی از حضرت امام ( ره) و مقام معظم رهبری گفت: ایران اسلامی تنها کشوری است که کلید انتخابات را در دست مردم قرار داده و مردم به طور مستقیم در سرنوشت خود و کشورشان نقش اساسی دارند.
وی عنوان کرد: لذا باید به دور از مسائل تنش‌زا، اصلح‌ترین فرد را روانه مجلس کنند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری کاندیداها با حفظ حدود شرعی به دور از فریب، فعالیت‌های دروغین و نمایشی و متهم کردن دیگران باشند تا در فضایی سالم مردم بتوانند فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.
توکلی از کاندیداها در خواست کرد تا در امر تبلیغات خود طبق 65 قانون انتخابات عمل کنند و حتما مواد 39 تا 53 آیین‌نامه اجرایی را مطالعه کنند.   
وی تصریح کرد: کاندیداها باید تا زمان اعلام قطعی اسامی از سوی شورای نگهبان و مشخص شدن زمان تبلیغات از طریق مراجع قانونی از تبلیغات کلی و زودهنگام پرهیز کنند در غیر این صورت به دلیل انجام تخلف انتخاباتی طبق قانون با متخلفان برخورد می‌شود.   
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول