اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک خبر داد

آمادگی کامل دستگاه‌های امنیتی برای برگزاری انتخابات در زهک

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: دستگاه‌های امنیتی برای برقرای امنیت صندوق‌های رأی در شهرستان زهک، آمادگی کامل دارند.

آمادگی کامل دستگاه‌های امنیتی برای برگزاری انتخابات در زهک
احمد دهمرده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: امسال در شهرستان زهک، 57 صندوق ثابت و سیار اخذ رأی پیش‌بینی شده که در زمینه برقراری امنیت این صندوق‌ها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: دشمنان با صرف هزینه‌های زیاد و استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها قصد دارند تا اتفاقات انتخابات گذشته دوباره روی دهد اما همه ارگان‌های امنیتی برای برقراری امنیت آمادگی کامل دارند.
فرماندار زهک افزود: نیروهای امنیتی با به کارگیری همه امکانات، سعی در برقراری امنیت صندوق‌های رأی در این شهرستان نیز دارند.
دهمرده به اقدامات تروریستی در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: دشمن با ترور علمایی همچون جنگی‌زهی در آستانه انتخابات به دنبال اهداف شوم خود به منظور ناامیدی و تفرقه میان امت اسلامی است.   
وی بیان کرد: دشمنان اسلام به اشتباه فکر کرده‌اند که با اقدامات تروریستی و شهادت علمایی همچون مولوی جنگی‌زهی مردم سیستان و بلوچستان دست از همراهی، وفاداری و حمایت از نظام و مقام معظم رهبری بر خواهند داشت اما غافل از اینکه بر عکس این قضیه اتفاق خواهد افتاد و مردم با بصیرت ایران اسلامی این نکته را به خوبی درک کرده‌اند که این اقدامات هرگز موجب تفرقه افکنی بین آنها نمی‌شود و وحدت و انسجام شیعه و سنی بیش از پیش مستحکم خواهد شد.
فرماندار زهک گفت: مردم سیستان و بلوچستان امتحان خود را در صحنه‌های مختلف پس داده‌اند و اقدامات تروریستی کوچک‌ترین خللی در اعتقادات و اهدافشان وارد نخواهد کرد.
دهمرده خطاب به دشمنان اسلام و کسانی که دست به ترور دانشمندان و علما می‌زنند، افزود: مولوی جنگی‌زهی از مردم و نظام گرفته نشده بلکه جنگی‌زهی‌های دیگری خلق خواهند شد و این راه را با قدرت و صلابت مضاعف ادامه می‌دهند.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو و نیاز حضور با شکوه مردم در این امتحان بر ایفای نقش سازنده اقوام، طوایف، سران و معتمدان شیعه و سنی در زمینه مقابله با اهداف از پیش تعیین شده دشمنان قسم خورده نظام تأکید کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول