اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت خبر داد

بهره‌برداری از 46 طرح اشتغال‌زایی در سردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: 46 طرح اشتغال‌زایی به مناسبت دهه مبارک فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 46 طرح اشتغال‌زایی در سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت، ذبیح‌الله کاظمی عصر امروز در نشست اعضای ستاد دهه فجر اظهار داشت: همچنین 32 طرح عمرانی و خدماتی آماده بهره‌برداری شده است.

وی افزود: در راستای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های دهه فجر کمیته‌های کمیته بسیج، ایثارگران، فرهنگی و هنری، ارتباطات، جوانان، ورزشی و دانشجویی، مساجد، روحانیان و تشکل‌های اسلامی، پشتیبانی و تزئینات شهری، عشایری و روستایی، زنان و خانواده، امنیت و انتظامی تشکیل شده است.

این مسئول توسعه، عمران و اشتغال‌زایی را از اهداف اساسی دولت عنوان و اضافه کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران روند پیشرفت و توسعه را در چارچوب خودکفایی در پیش گرفته و همواره به عنوان کشوری مردم‌محور، عدالت‌خواه و توسعه‌طلب در اذهان مردم و جهان نقش بسته است.

وی تصریح کرد: انقلاب ما در بهمن 57 پس از سرنگونی رژیم فاسد پهلوی با پشتکار رهبر معنوی و مردمی حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید و همچون خورشید در آسمان ایران و جهان درخشید.

به گفته این مسئول انقلاب مردمی ایران سرمشق و الگوی جهان شد تا برای مقابله با استکبار و زورگویان قد علم کرده و در برابر بیهوده‌گویان مقاومت و استقامت کنند.

فرماندار سردشت با بیان اینکه دهه فجر تجلی‌گر استکبارستیزی ملت ایران است، خاطرنشان کرد: سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب بزرگ ایران مقارن است با برگزاری نهمین دوره‌ انتخابات مجلس شورای اسلامی که جا دارد نگاهی عمیق به آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی داشته باشیم و اینکه تا رسیدن به آرمان‌های والای انقلاب عظیم چه راهی در پیش داریم.

کاظمی با اشاره به تقارن دهه فجر با هفته وحدت افزود: تمام برگزارکنندگان باید همزمانی این دو مناسبت را به فال نیک گرفته و در بهتر برگزار شدن هر دو مناسبت تلاش کنند.

وی همچنین اضافه کرد: در حال حاضر به دلیل شرایط حساس کشور در منطقه و جهان باید بتوان توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد و بر وحدت اسلامی افزود.

این مسئول تاکید کرد: همه ملت ایران با هر مذهبی که باشند به رهبری فقیه عادل و زیر یک پرچم قرار دارند و این وحدت جامعه باید برای همیشه حفظ شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول