اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان:

200 کیلوگرم مواد مخدر حشیش در خرم‌آباد کشف شد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی ‌تعامل همه جانبه عوامل نیروهای اجرایی و قضایی استان و با تلاش ماموران نیروی انتظامی200 کیلوگرم مواد مخدر حشیش در خرم‌آباد کشف شد.

200 کیلوگرم مواد مخدر حشیش در خرم‌آباد کشف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی لرستان، سردار کاظم علیزاده با بیان اینکه طی سال جاری کشف این محموله بزرگ از نوع حشیش از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: انتقال این محموله در پی‌ تعامل باند دستگیر شده با باند قاچاق در کرمان صورت گرفته است.
وی گفت: این محموله در کشور افغانستان تولید شده است و از طریق عوامل قاچاق در استان مبدا به داخل کشور و پس از عبور از چند استان توسط عوامل نیروی انتظامی لرستان شناسایی و کشف شد.
سردار علیزاده اظهار داشت: با کشف این محموله، میزان کشفیات مواد مخدر در سال جاری در لرستان به دو هزار و 280 کیلوگرم افزایش یافت.
فرمانده انتظامی استان لرستان همچنین گفت: اقدامات نیروی انتظامی در کشفیات مواد مخدر ضمن افزایش 23 درصدی، موجب انهدام و متلاشی شدن بیش از 70باند قاچاق ترانزیتی مواد مخدر در مبادی‌های ورودی استان لرستان شده است.
سردار علیزاده افزود: با توجه به حساسیت این نوع از مواد مخدر به واسطه خطرپذیری بیشتر جوانان، کشف حجم کنونی حشیش از اهمیت خاصی برخوردار است، این در حالی است که در سال گذشته کشفیات مشابه در حد خرد بوده است.
وی با اشاره به نحوه حمل محموله 200 کیلوگرمی حشیش گفت: به طرز ماهرانه‌ای درون بسته‌های نمک آشپزی با نام تجاری خاص جا سازی شده بود که با هوشیاری نیروهای پلیس محموله مورد نظر کشف و ضبط شده است.
سردار علیزاده اظهارداشت: در همین ارتباط یک دستگاه خودروی پژو، دو دستگاه خودروی پژو و چهار نفر از اعضای باند حمل کننده این میزان مواد مخدر و چهار متهم نیز شناسایی و دستگیر شدند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول