اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اعلام کرد

مواد مخدر یکی از مصادیق جنگ نرم است

خبرگزاریی فارس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی گفت: مواد مخدر یکی از مهم‌ترین مصادیق جنگ نرم دشمن علیه کشورمان قلمداد می‌شود.

مواد مخدر یکی از مصادیق جنگ نرم است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه کریم اکبری عصر امروز در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی در سالن اجتماعات فرماندهی انتظامی تشکیل شد اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی از طریق آلوده کردن جوانان ما به مواد افیونی برای رسیدن به اهداف شوم خود تلاش می‌کند لذا مسئولان با یاری خانواده‌ها به بی‌اثر کردن این توطئه‌ها با یکدیگر همکاری می‌کنند.
وی به کشف بیش از 13 کیلوگرم حشیش در ارومیه طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: به دنبال کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه چند نفر با تشکیل دادن باندی در امر وارد کردن محموله‌های مواد مخدر و پخش عمده آن تلاش می‌کنند رسیدگی به این مسئله در دستور کار پلیس قرار گرفت.
این مسئول خاطرنشان کرد: پس از انجام دادن یک سری کارهای اطلاعاتی و محرز شدن موضوع برای پلیس، مشخص شد نامبردگان مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از شرق کشور تهیه کرده و پس از جاسازی در یک دستگاه اتوبوس بین شهری قصد انتقال آن به ارومیه دارند.
اکبری ادامه داد: با کسب خبر مذکور بلافاصله اکیپی از ماموران به جاده شهید کلانتری ارومیه اعزام و پس از شناسایی اتوبوس مورد نظر ماموران خودرو را متوقف کرده و اقدام به بازرسی از آن کردند لذا در عملیات بازرسی از اتوبوس متوقف شده 13 کیلو و 200 گرم مواد مخدر از نوع حشیش که به شیوه ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی  شده بود کشف و ضبط گردید.
وی گفت: در ارتباط با این پرونده پنج نفر از اعضای باند مذکور دستگیر و با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند از طرف دیگر تلاش ماموران پلیس برای دستگیری سایر  اعضای احتمالی و کشف جرایم دیگر همچنان با جدیت ادامه دارد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی اظهار داشت: کشف 12 کیلو و 500 گرم مواد مخدر دیگر از جمله اقدامات شاخص این پلیس در چند روز گذشته در ارومیه است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول