اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روز گذشته صورت گرفت

کشف 2 محموله مواد مخدر در زاهدان

خبرگزاری فارس: ماموران انتظامی شهرستان زاهدان دو محموله تریاک را قبل از رسیدن به مقصد کشف کردند.

کشف 2 محموله مواد مخدر در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، این دو محموله مواد مخدر روز گذشته از دو دستگاه خودرو پراید و پژو در سطح شهرستان زاهدان و ایست و بازرسی کوله‌سنگی این شهرستان کشف شد و در این زمینه دو متهم و قاچاقچی دستگیر و روانه زندان شدند.
این گزارش حاکی است: ماموران یگان امداد شهرستان زاهدان در حال گشت‌زنی و برقراری امنیت پس از مشکوک شدن به یک دستگاه خودرو پراید برای متوقف کردن آن و بررسی مدارک راننده اقدام کردند.
بنابر این گزارش، راننده خودرو به محض مشاهده پلیس اقدام به فرار کرد که با هوشیاری و اقدام سریع ماموران پس از یک تعقیب و گریز دستگیر و در بازرسی از خودرو وی 90 کیلو تریاک که در 90 بسته مجزا به صورت ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف و ضبط شد.
این گزارش می‌افزاید: روز گذشته ماموران انتظامی ایست و بازرسی کوله‌سنگی شهرستان زاهدان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق شدند از یک دستگاه پژو 405 مقدار 35 کیلو گرم تریاک را کشف و ضبط کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول