اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رقابت بزرگ اسفند/4

حفظ وحدت در آستانه انتخابات بسیار مهم است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، حفظ وحدت را در برهه کنونی و در آستانه انتخابات مجلس بسیار مهم دانست.

حفظ وحدت در آستانه انتخابات بسیار مهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی استادحسینی عصر امروز در جلسه‏ای که در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در برهه کنونی، حضور در انتخابات و رای دادن به کاندیداهای اصلح بزرگ‏ترین معروف محسوب شده و مایوس کردن مردم در آستانه انتخابات منکری نابخشودنی است.
استادحسینی ادامه داد: دشمن در حال حاضر جنگ روانی عجیبی ایجاد کرده است و همه دست به دست هم داده‏اند تا مردم را مایوس کنند و در این بین، همه مسئولان و دست‏اندرکاران نظام اسلامی وظیفه دارند تا تنور انتخابات را گرم کنند.
وی افزود: در برهه کنونی، حاصل شدن مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس بسیار مهم‏تر از این است که چه کسی روانه مجلس می‏شود و باید تدابیری اتخاذ کرد که انتخابات با شکوه خاص و جلوه‏ای ویژه برگزار شود.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: دشمنان انقلاب برای اینکه مردم را مایوس کنند و جلوی حضور آنها در پای صندوق‏های رای را بگیرند، فعالیت‏های متعددی را انجام می‏دهند؛ اما باید به گونه‏ای برخورد شود که مردم استان ولایت‏مدار سمنان به حضور حداکثری در انتخابات تشویق شوند.
استادحسینی حفظ وحدت را در برهه کنونی و در آستانه انتخابات بسیار مهم دانست و از همه مدیران و دلسوزان نظام خواست تا تلاش کنند که مشارکت مردم در پای صندوق‏های رای بیش از گذشته افزایش یابد.
وی ادامه داد: می‏توانیم به این مشارکت بیشینه دست یابیم؛ به شرط اینکه دشمن را با اقدامات خود مایوس کرده باشیم.
فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با تاکید بر اینکه بی‏شک جنگ نرم بسیار دشوارتر از جنگ سخت است، گفت: دشمن امروز به نبرد نرم روی آورده و در این بین اگر صحبتی از یاس و ناامیدی در جمع مردم شود، این بدترین منکر ممکن است.
استادحسینی دلگرم کردن مردم را در آستانه انتخابات بسیار مهم دانست.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول