اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 81

وحدت ملی در انتخابات دچار آسیب نشود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: باید در انتخابات امسال تلاش کنیم که وحدت ملی در کشور دچار آسیب نشود.

وحدت ملی در انتخابات دچار آسیب نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر استان مازندران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران با عمر 33 ساله خود دارای بازتاب فراملی جهانی داشت.
وی تصریح کرد: با وجود 33 سال از گذشت انقلاب اسلامی ایران، مردم و مسئولان همچنان پایبند به اصول اولیه انقلاب هستند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجی از تحولات را در دنیا رقم زد و بنای انقلاب اسلامی ایران مخالفت با هرگونه تبعیض در جهان است.
وی با اشاره به مخالفت امام خمینی با قانون کاپیتالاسیون که جرقه انقلاب نیز در همین دوران نواخته شد، یادآور شد: با وجود گذشت 33 سال از انقلاب همچنان مسئولان نظام همیشه یکی از منتقدان اصلی تبعیض در جهان هستند.
ابراهیمی در ادامه به زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی در دوره‌ای که در آن غرب و شرق زمامدار جهان بودند، تصریح کرد: با شکل‌گیری انقلاب اسلامی در دوره قدرت غرب و شرق در جهان بسیاری از معادلات از قبل طراحی شده مستکبران غرب و شرق تغییر کرد.
وی با اشاره به انقلاب‌ کارگران در روسیه و انقلاب کشاورزان در چین یادآور شد: مردمی‌ترین انقلابی که در جهان رقم گرفت، انقلاب اسلامی ایران بود که با حضور تمام گروه‌های سیاسی و با پشتوانه مردمی در جهان ظهور و بروز پیدا کرد.
ابراهیمی یکی از مصادیق برجسته انقلاب اسلامی را نظام مبتنی بر مردم‌سالاری دینی عنوان و تاکید کرد: یکی از دستاوردهای بزرگ نظام مشارکت مردم در سرنوشت سیاسی خودشان است که مردم‌سالاری دینی یکی از وجوه متمایز انقلاب اسلامی ایران نسبت به سایر انقلاب‌های دیگر است.
وی با اشاره به برگزاری 30 انتخابات طی 33 سال از انقلاب اسلامی بیان داشت: مردم ما آگاهانه و با فراغ بال در انتخابات شرکت می‌کنند و در سرنوشت سیاسی کشور با حضور آگاهانه در انتخابات شرکت می‌کنند.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اصل ششم قانون اساسی کشور که برگزاری انتخابات است یادآور شد: بنای انقلاب اسلامی در قانون اساسی با مشارکت مردم پی‌ریزی شد و این نشان از توجه مسئولان نظام به مشارکت مردم در انقلاب دارد.
ابراهیمی در ادامه به برخی شیطنت‌های بعد از فتنه 88 اشاره کرد و گفت: استعمار با همه توان خود برای مخدوش کردن انتخابات در صحنه حاضر می‌شود و در تلاش است تا نظام اسلامی ایران را به چالش بکشاند.
وی گفت: یکی از ویژگی‌های این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، ایجاد وحدت و اتحاد ملی در کشور است که در فتنه 88 با حضور برخی نخبگان دچار آسیب شد.
معاون سیاسی استاندار مازندران تاکید کرد: باید در انتخابات امسال تلاش کنیم که وحدت ملی در کشور دچار آسیب نشود.
وی در پایان تاکید کرد: هر جریانی که در کشور برای ضربه‌زدن به انتخابات و امنیتی کردن این مسئله تلاش کند در راستای اهداف غرب کوشش می‌کند و به نوعی به وحدت ملی در کشور آسیب جدی می‌رساند.
انتهای پیام/ح10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول