اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان:

شادگان پذیرای انتخابات نهمین دوره مجلس است

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان گفت: این شهرستان با تمام توان مهیا و پذیرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

شادگان پذیرای انتخابات نهمین دوره مجلس است

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، سعید فیوضی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برنامه‌های انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی که با حضور مسئولان محلی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امسال مقارن با ایام مبارک پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بسیار پررنگ‌ و بااهمیت‌تر خواهد بود.

وی افزود: در این راستا باید همه دستگاه‌ها، نهادها، ادارات و سازمان‌های اجرایی شهرستان در این زمینه با فرمانداری تعامل و همکاری لازم را برقرار کنند.

فرماندار شادگان تصریح کرد: با تمهیدات اتخاذ شده خوشبختانه فضای انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان بسیار مساعد بوده و در این خصوص هیچ‌گونه مشکلی نداریم.

وی اضافه کرد: مطمئنا مردم نیز در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این دوره از انتخابات با مسئولان تعامل لازم را برقرار خواهند کرد.

فیوضی گفت: حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رأی تیر خلاصی است بر فتنه‌ها و نقشه‌های پلید دشمن داخلی و خارجی نظام و انقلاب، که باید این مهم مدنظر مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی ادامه داد: با اراده و انگیزه هر چه تمام در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و باری دیگر برگی زرین در تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی کشورمان رقم خواهیم زد.

فرماندار شادگان هم‌چنین عنوان کرد: امروز دشمن غرب و صهیونیست چشم بر ملت بیدار و همیشه آگاه ما دارد و ما باید با تجدید بیعتی دوباره با نظام بار دیگر این حقانیت را برای دشمنان به اثبات برسانیم که هیچ‌گاه رهبر و ولی‌فقیه خود را تنها نمی‌گذاریم.

وی در پایان با بیان اینکه این شهرستان با تمام توان مهیا و پذیرای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی است، گفت: مردم این شهرستان نیز پرشورتر از سال‌های گذشته با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و حضور بر صندوق‌های رأی در انتخابات، بار دیگر دشمنان را در رسیدن به امیال شیطانیشان ناکام می‌گذارند.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول