اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی کرمان خبر داد

تشکیل 2500 ستاد روستایی دهه فجر در کرمان

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 26 کمیته تخصصی، 2 هزار و 500 ستاد روستایی و 500 تشکل مردمی تشکیل و مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری را به عهده دارند.

تشکیل 2500 ستاد روستایی دهه فجر در کرمان
مهدی صدفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن سال جاری در استان کرمان با تجمع پرشور مردم این خطه و سخنرانی آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران و نماینده کرمان در مجلس خبرگان رهبری در میدان عاشورا برگزار می‌شود.
وی با اشاره به مشارکت آحاد مردم در برگزاری و برپایی آیین‌ها افزود: 26 کمیته تخصصی، 2 هزار و 500 ستاد روستایی و 500 تشکل مردمی تشکیل و مسئولیت برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های دهه فجر سال جاری را به عهده دارند.
صدفی با اشاره به اسامی ایام دهه فجر سال جاری بیان داشت: 12 بهمن ماه، نخستین روز از ایام‌الله فجر با شهادت امام حسن عسکری (ع) متقارن است و با عنوان "انقلاب اسلامی، امامت حضرت ولی‌عصر (عج)، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری" نامگذاری شده است.
وی تصریح کرد: پنجشنبه 13 بهمن ماه با عنوان" انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت" نامیده شده است.
صدفی خاطرنشان کرد: جمعه 14 بهمن ماه، روز فناوری فضایی به عنوان" انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبارستیزی" نامیده شده است.
وی گفت: چهارمین روز از دهه فجر با عنوان "انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی،‌ فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی" نام گرفته است.
صدفی ابراز داشت: 16 بهمن ماه با عنوان " انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت امت اسلامی" با آغاز هفته وحدت متقارن است.
وی عنوان کرد: 17 و 18 بهمن ماه نیز با عنوان‌های "انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زن مسلمان" و "انقلاب اسلامی، جوانان و خودباوری و نهضت علمی" نامیده شده است.
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت: 19 بهمن ماه، هشتمین روز از دهه فجر به مناسبت روز نیروی هوایی با عنوان "انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی" نام گرفته است.
صدفی تصریح کرد: پنجشنبه 20 بهمن ماه به عنوان روز "انقلاب اسلامی، عدالت‌گستری، مردم‌سالاری دینی و حمایت از مستضعفان" نامیده شده است.
وی خاطرنشان کرد: جمعه 21 بهمن ماه با عنوان "انقلاب جهانی اسلام، پیامبر اعظم (ص) و بیداری اسلامی" با میلاد با برکت پیامبر اکرم (ص)، میلاد امام جعفر (ع) و روز احسان و مهرورزی متقارن است.
صدفی گفت: آخرین روز از ایام‌الله دهه فجر نیز با عنوان "انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" نامیده شده است.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول