اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان خبر داد

برگزاری جشن‌های شبانگاهی در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: 10 جشن شبانگاهی با حضور هنرمندان کشوری و استانی در ایام‌الله دهه فجر در خانه شهر کرمان برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های شبانگاهی در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، مصطفی سلطانی بعد از ظهر امروز در نشست اعضای کمیته ادارات و نهادهای دولتی ستاد دهه فجر استان کرمان با تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: تاکید استاندار کرمان بر فراگیر و باشکوه بودن برنامه‌های دهه فجر است.

وی خاطرنشان کرد: کمیته ادارات و نهادهای دولتی ستاد دهه فجر استان کرمان با هدف برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام الله دهه فجر تشکیل شد.

سلطانی از حضور استاندار، ‌فرمانداران، بخشداران و مسئولان استانی و بومی در نماز جمعه، ارائه آمار دستگاه‌های مختلف و استفاده از سربرگ مناسب در نامه‌های اداری به عنوان مهم‌ترین برنامه‌های کمیته مذکور در دهه فجر نام برد.

وی از برگزاری 10 جشن شبانگاهی در دهه فجر در محل خانه شهر کرمان با همکاری دستگاه‌های اجرایی، شهرداری و صدا و سیمای مرکز کرمان خبر داد و تصریح کرد: در دهه فجر همایش سراسری شوراها در جیرفت برگزار می‌شود.

سلطانی اجرای تاق‌های نصرت در سطح استان کرمان، قرائت دعای ندبه و برگزاری جشن‌ها را از دیگر برنامه‌های کمیته ادارات و نهادهای دولتی ستاد دهه فجر استان کرمان برشمرد.

به گزارش فارس در این نشست مقرر شد تا جشن‌های شبانگاهی دهه فجر در کرمان با مدیریت ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بانوان و امور خانواده استانداری، نیروهای مسلح، کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی، تبلیغات اسلامی، شرکت نفت و اصناف و بازاریان برگزار شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول