اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

اجرای 3 هزار برنامه در مدارس خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی از اجرای سه هزار برنامه فرهنگی در مدارس این استان طی ایام الله دهه فجر خبر داد.

اجرای 3 هزار برنامه در مدارس خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدرضا رحیمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنامه‌ها شامل؛ مسابقات فرهنگی، ورزشی، محافل بصیرت بخشی، نمایشگاه‌ها، عیادت از جانبازان و فرهنگیان بیمار، برگزاری همایش‌ها، جشنواره‌ها و ... است.
وی همچنین گل باران تمثال امام خمینی (ره)، اجرای سرود توسط یک‌هزار و 357 دانش‌آموز به یاد پیروزی انقلاب اسلامی، اجرای برنامه در 197 واحد آموزشی با حضور اولیای دانش‌آموزان، برگزاری شب شعر را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در مدارس خراسان شمالی برشمرد.
رحیمی با تاکید بر اینکه برگزاری یادواره شهدا در هر آموزشگاهی که دارای شهید بوده از برنامه‌های محوری آموزش و پرورش به شمار می‌رود، افزود: برگزاری این برنامه‌های فرهنگی از 12 فروردین آغاز و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.
وی انقلاب اسلامی ایران را نشات گرفته از نهضت عاشورا برشمرد و گفت: بر همین اساس حرکت امام راحل (ره) نیز با پیروی از قیام امام حسین (ع) انجام شده و با همراهی ملت به ثمر نشست.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ایران همواره در تلاش بوده تا با توطئه‌ها و برنامه های مختلف و دسیسه‌هایشان این نظام را خدشه دار کنند از این رو باید جوانان را نسبت به برنامه های دشمنان آگاه کرد.
وی با تاکید بر هوشیاری آحاد مردم به ویژه نسل جوان و دانش‌آموز در مقابل برنامه های دشمنان یادآور شد: باید همواره هوشیار بوده و با اتحاد و وحدت خود برنامه‌های دشمنان این نظام را که چشم طمع به این انقلاب دارند نقش بر آب کرد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول