اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر زندان مرکزی مشهد:

رسالت اصلی سازمان زندان‌ها اصلاح و احیای تفکر دینی و فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیر زندان مرکزی مشهد گفت: رسالت ما اصلاح و تربیت و احیای تفکر دینی و فرهنگی است.

رسالت اصلی سازمان زندان‌ها اصلاح و احیای تفکر دینی و فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی زندان‌های خراسان رضوی، هوشنگ شریف‌نژاد رسالت اصلی سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی را اصلاح و تربیت و احیای تفکر دینی و فرهنگی مددجویان ذکر کرد و اظهار داشت: امور فرهنگی و تربیتی از اساسی‌ترین فعالیت‌های زندان مرکزی مشهد است تا مددجویان در زمان سپری‌کردن دوران حبس با بهره‌بردن از این برنامه‌های فرهنگی از نظر فکری و دینی ارتقای پیدا کنند و با سلامت فکری به جامعه بازگردند.
مدیر زندان مرکزی مشهد اشتغال و حرفه‌آموزی را از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی زندان مرکزی مشهد بر شمرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 64 کلاس دوره فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف برای زنان و مردان برگزار شده که تاکنون یک‌هزار و ۲۶ گواهینامه قبولی از سازمان فنی و حرفه‌ای در رایانه فرهنگی ثبت شده است.
وی افزود: برگزاری نمازهای یومیه، محفل قرآنی، کلاس‌های آموزش عقاید و احکام،‌ مسابقات کتابخوانی و مقاله‌نویسی و مسابقات طراحی و نقاشی و ایجاد مدرسه در زندان در مقاطع راهنمایی و دبیرستان و مسابقات مختلف ورزشی از دیگر برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سال جاری است.
شریف‌نژاد به تشریح فعالیت‌های فرهنگی زندان مرکزی مشهد در بخش‌های مختلف پرداخت و گفت: در بخش آموزش از ابتدای سال تاکنون اداره فرهنگی زندان موفق به برگزاری 745 کلاس عقاید در سطوح مختلف شده که تعداد زیادی از مددجویان موفق به کسب رتبه قبولی و امتیاز لازم شده‌اند.
وی افزود: در 9 ماه گذشته 172 کلاس تاریخ اسلام در موضوعات مختلف با شرکت ۵ هزار و 171 نفر برگزار شده و یک‌هزار و ۶۱۶ نفر موفق به کسب رتبه قبولی شده‌اند.
وی از برگزاری کلاس‌های  اخلاق در سطوح مختلف در مجموعه زندان مرکزی مشهد خبر داد و گفت: این کلاس‌ها با شرکت مددجویان برگزار کردید که تعداد 8040 نفر موفق به کسب رتبه قبولی شده‌اند.
مدیر زندان مرکزی مشهد با اشاره به بهره‌گیری از اساتید مجرب سازمان تبلیغات در برگزاری کلاس‌های مهارت‌های زندگی خاطرنشان کرد: واحد آموزش اداره فرهنگی از ابتدای سال 90 با عنوان طرح رحمت موفق به برگزاری چند دوره کلاس‌های مهارت زندگی با عنوان گفتمان دینی شده‌اند که از ۴ هزار و ۸۷۰ نفر شرکت‌کننده تعداد یک‌هزار و ۵۲۲ نفر موفق به کسب رتبه قبولی شده‌اند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول