اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان خبر داد

ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های جدید آموزشی در زندان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: رشته‌های جدید آموزشی، مهارتی و کاربردی ویژه مددجویان زندان‌های استان سیستان و بلوچستان ایجاد می‌شود.

ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های جدید آموزشی در زندان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، محمد جهان تیغی در نشست مشترک با مدیرکل زندان‌های سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتقای فعالیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها با راه‌اندازی و ایجاد رشته‌های جدید اولویت و هدف اصلی است.
وی افزود: توسعه و تجهیز مراکز فنی و حرفه‌ای در زندان‌های استان و برگزاری و اجرای دوره‌های آموزشی جدید و نو هدف این سازمان است.
مدیرکل فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: ارتقای فعالیت‌های آموزشی و ایجاد و راه‌اندازی و اجرای دوره‌های آموزشی جدید در این مراکز با به کارگیری مربیان مجرب و کارآمد و ورود به عرصه‌های جدید آموزشی، هدف اصلی این سازمان است.
علیرضا بابایی مدیرکل زندانهای استان سیستان و بلوچستان نیز در این جلسه با تأکید بر توسعه و گسترش رشته های فنی و حرفه‌ای در زمینه اشتغال‌زایی مددجویان در زندان‌ها گفت: بهره‌گیری و استفاده از مربیان مجرب و کارآمد  در مراکز آموزشی رشته‌های فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها و توسعه و گسترش رشته‌های فنی و مهارتی با به کارگیری دانش روز به ویژه در کانون اصلاح و تربیت، تأثیر بسزایی در پویایی و خلاقیت مددجویان و گسترش اشتغال‌زایی در زندان‌ها و فراهم سازی بستر بازگشت سالم مددجویان را به جامعه در بر خواهد داشت.
در این جلسه در زمینه برنامه‌ریزی و سیاست گذاری برنامه‌های آموزشی پیشنهادی در سال 1391 بحث و تبادل نظر شد.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول