اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

راهپیمایی 22 بهمن مردم زنجان از 2 سمت شهر انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی روز 22 بهمن مردم زنجان از دو سمت شهر زنجان به طرف چهار راه انقلاب برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن مردم زنجان از 2 سمت شهر انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان سعید حسینی در جلسه ستاد دهه فجر استان زنجان با اشاره به اینکه شهروندان ساکن در شرق زنجان برای شرکت در راهپیمایی باید به غرب شهر سفر می‌کردند، اظهار داشت: در راهپیمایی 22 بهمن سال جاری برای تسهیل رفت و آمد شهروندان راهپیمایی شرق شهر از میدان آزادی و غرب شهر از چهار راه امیر کبیر آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هنوز سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن زنجان قطعی نشده است، ابراز امیدواری کرد، با مشخص شدن سخنران برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر با موفقیت برگزار شود.

در ادامه جلسه مدیر کل تربیت بدنی استان زنجان تعداد برنامه‌های پیش بینی شده در ایام دهه فجر ورزش و جوانان را 404 برنامه اعلام کرد و گفت: 54 برنامه از مجموع برنامه‌ها توسط هیئت‌های ورزشی، 44 برنامه توسط ارگان‌های دولتی، 143 برنامه توسط ادارات شهرستانی برنامه‌ریزی شده و بقیه برنامه‌ها هم پروژه‌های عمرانی هستند که در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی یا افتتاح می‌شوند.

ایرج رحمانی مهم‌ترین برنامه پیش روی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان را متعلق به روز 18 بهمن ماه اعلام کرد و گفت: در این روز نخستین خانه فرهنگی جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی برگزاری مسابقات بین‌المللی سنگنوردی را دیگر رویداد مهم اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان دانست و افزود: این مسابقات از روز 12 تا 17 بهمن ماه با حضور ورزشکاران 9 کشور خارجی در زنجان برگزار می‌شود.

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه با اشاره به شاخص بودن نقش چند مسجد در زنجان در پیشبرد اهداف انقلاب تصریح کرد: اگر اقداماتی برای احیا و معرفی این مساجد به عمل نیاید این نقش طی چند سال آینده به فراموشی سپرده می‌شود.

میرزایی مساجد ولی‌عصر، اسحاق میرزا، مهدیه، عباسیه، دمیریه و آقا کاظم را جزو مساجد شاخصی عنوان کرد که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش ایفا کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه اعزام‌ها به مرقد امام راحل نباید فقط محدود به ایام ارتحال امام شود، اضافه کرد: باید زمینه اعزام در ایامی مانند 12 بهمن نیز فراهم شود.

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران نواخته شدن زنگ انقلاب را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر اعلام و بر ضرورت قرائت سوره فجر قبل از نواخته شدن زنگ تاکید کرد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های عمرانی در ایام دهه فجر گفت: باید نسبت به نامگذاری برخی از پروژه‌ها به نام شهدا اقداماتی انجام شود.

در ادامه جلسه نماینده ارتش بر همکاری ارتش در برگزاری جشن‌های دهه فجر تاکید کرد و گفت: ارتش در دهه فجر اقدام به غبار روبی مزار شهدا کرده ضمن اینکه آتش بازی شب 22 بهمن و برگزاری ایستگاه صلواتی نیز بر عهده ارتش است.

همچنین رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان زنجان در این جلسه دعوت از دانشجویان کشورهای اسلامی به ویژه کشورهای بحرین و یمن از برنامه‌هایی شاخص عنوان کرد که در دستور کار سال جاری قرار گرفته است

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول