اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قم:

ثبت احوال حافظ مرزهای هویتی جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی استاندار قم فعالیت‌های ثبت احوال را کاری حساس و دقیق توصیف کرد و گفت: کارکنان ثبت‌احوال از مرزهای هویتی افراد و جامعه حفاظت می‌کنند.

ثبت احوال حافظ مرزهای هویتی جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت احوال استان قم، سید رضا دهناد معاون برنامه‌ریزی استاندار قم از سالن جدید الاحداث اداره ثبت احوال شهرستان قم، سالن آرشیو الکترونیکی اسناد و روند صدور شناسنامه مکانیزه بازدید به‌عمل آورد.
در ابتدای این بازدید مهدی عسکری، مدیر کل ثبت‌احوال استان قم از روند بازسازی سالن جدید الاحداث پیشخوان اداره ثبت احوال شهرستان قم، برنامه‌های در دست اقدام ثبت احوال استان از جمله صدور شناسنامه مکانیزه افراد بالای 15 سال، آرشیو الکترونیکی اسناد سجلی، گنجینه اسناد، طرح پوشش ثبت وقایع حیاتی، سامانه‌های جدید ثبت احوال، واگذاری بخشی از کارهای ثبت احوال به دفاتر پیشخوان دولت و.... گزارشی ارائه کرد.
رضا دهناد با تقدیر از تلاش‌های مدیر کل ثبت احوال استان قم در خصوص ارتقای این اداره کل گفت: اداره کل ثبت احوال استان قم طی سال های اخیر مسیر تحول را طی کرده و اکنون یک سازمان متحول و پویا است.
وی در حاشیه بازدید از سالن جدید الاحداث پیشخوان اداره ثبت‌احوال شهرستان قم با قدردانی از اقدامات صورت گرفته در این خصوص گفت: ساخت سالن جدید الاحداث پیشخوان ثبت‌احوال شهرستان قم و استفاده از سیستم نوبت دهی در این سالن موجب افزایش سرعت و تسهیل در امر خدمات رسانی به مردم شده است.
معاون استاندار قم گفت: حیات و ممات مردم به مجموعه فداکار ثبت‌احوال گره خورده است و باید مجموعه‌ای که در معرض خدمات رسانی به مردم است، حمایت و پشتیبانی شود و این مسئله در اولویت قرار گیرد.
دهناد فعالیت‌های ثبت‌احوال را کاری حساس و دقیق توصیف کرد و گفت: کارکنان ثبت‌احوال از مرزهای هویتی افراد و جامعه حفاظت می‌کنند.
وی در بازدید از بخش‌های مختلف اداره ثبت‌احوال شهرستان قم با روند اجرای طرح آرشیو الکترونیک اسناد هویتی، صدور شناسنامه مکانیزه و بایگانی اسناد سجلی آشنا شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول