اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی فرماندار ساری خبر داد

جذب اعتبارات برخی پروژه‌های ساری صفر بود

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی فرماندار ساری با اشاره به اینکه متوسط اختصاص اعتبار 9 ماهه شهرستان ساری 64 درصد است، گفت: در این بین برخی پروژه‌ها اختصاص اعتبار صفر داشته‌اند که به حساب آن دستگاه می‌گذاریم.

جذب اعتبارات برخی پروژه‌های ساری صفر بود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، محسن مجیدی ظهر امروز در نهمین جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: 65 شاخص برای توزیع اعتبار شهرستان اعلام شده است.
وی با بیان اینکه توزیع اعتبار در سه حوزه امور زیربنایی، اجتماعی و تولیدی خواهد بود، اضافه کرد: تاکنون فقط دو دستگاه در این رابطه به ما پاسخگو بوده‌اند.
مجیدی با اشاره به اینکه باید توسعه متوازن و عدالت‌محور داشته باشیم، یادآور شد: عملکرد هر یک از مدیران در توزیع اعتبارات سال بعد موثر خواهد بود.
وی با بیان اینکه انتظار بر این است که متناسب با پیشرفت مالی، پیشرفت فیزیکی هم در پروژه‌ها داشته باشیم، تصریح کرد: علاوه بر اینکه در سرعت اجرای کار تاکید داریم هزینه و کیفیت پروژه هم مدنظر است.
مجیدی با اشاره به اینکه متوسط اختصاص اعتبار 9 ماهه شهرستان ساری 64 درصد است، گفت: در این بین برخی پروژه‌ها اختصاص اعتبار صفر داشته‌اند که به حساب آن دستگاه می‌گذاریم.
وی بیان داشت: بهترین عملکرد اختصاص اعتبار مربوط به بنیاد شهید با 91 درصد است.
مجیدی خاطرنشان کرد: تربیت بدنی و راه و ترابری شهرستان عملکرد ضعیفی در اختصاص اعتبار داشتند.
معاون عمرانی فرماندار ساری یادآور شد: پروژه‌هایی که اعتبار بیشتری دارند حساسیت اختصاص مهم‌تر است.

* کسب مدال‌های رنگارنگ در میدان‌های ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری نیز در این نشست گفت: این اداره توانسته گام‌های موثری در بحث فعالیت ورزش همگانی و قهرمانی بردارد.
سیدمحمدتقی علوی اظهار داشت: فضای ورزشی مازندران در کشور به گونه‌ای است که مازندران به عنوان قطب اصلی شناخته شده است.
وی با بیان اینکه در همین راستا ورزش ساری هم فعالیت‌هایی داشته است، یادآور شد: نشانه این فعالیت‌ها، کسب مدال‌های رنگارنگ در میدان‌های ورزشی اعم از جهانی، آسیایی، المپیک و پارالمپیک است.
علوی با اشاره به اینکه توانسته‌ایم از حیثیت ورزش ملی و به ویژه ورزش مازندران و ساری دفاع کنیم، تصریح کرد: کسب مدال جهانی در رشته ووشو توسط بانوی ووشوکار مازندرانی برای نخستین بار در سطح کشور شاهد مثال این مدعا است.
وی با بیان اینکه پروژه ورزشی پایین هولار در دهه فجر افتتاح می‌شود، گفت: پروژه‌های ورزشی پهنه‌کلا، حاجی‌کلا و قرق ساری تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول