اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ تفنگداران منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر:

دشمنان همواره در تحریم‌ها ناکام مانده‌اند

خبرگزاری فارس: فرمانده تیپ تفنگداران منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر گفت: نظام اسلامی در دوران مختلف در برابر دشمنان ایستاده و دشمنان نیز همواره از تحریم و تهدید استفاده کرده‌اند که البته همواره ناکام مانده‌اند.

دشمنان همواره در تحریم‌ها ناکام مانده‌اند
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمد صابر ظهر امروز در یادواره 7 شهید روستای بشیرآباد دشتستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری مهم و ضروری است و به‌ویژه در زمان کنونی باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ترویج آموزه‌های اسلامی و قرآنی اهتمام ویژه داشته و مردم نیز عاشق معنویات و مقدسات هستند.
فرمانده تیپ تفنگداران منطقه دوم دریایی سپاه بوشهر خاطر نشان کرد: رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس با تمام وجود برای حفظ ارزش‌ها تلاش کردند و امروز بزرگداشت شهدا و رزمندگان وظیفه همه است.
صابر با اشاره به تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان تصریح کرد: نظام اسلامی در دوران مختلف در برابر دشمنان ایستاده و دشمنان نیز همواره از تحریم و تهدید استفاده کرده‌اند که البته همواره دشمنان ناکام شده‌اند.
وی اضافه کرد: دشمنان که امروز ما را تحریم و بازارهای جهانی و نفت را بر ما می‌بندند همان کسانی هستند که آب را بر امام ما بستند.
این مسئول اذعان داشت: عاشورا و کربلای ما با محرم و صفر تمام نمی‌شود و ما در همه عرصه‌ها و میدان‌ها برای نیل به اهداف اسلامی به مولایمان حسین (ع) اقتدا می‌کنیم.
وی بیان کرد: آمریکا و ایادی استکبار می‌دانند که اسلام ما اسلام ناب محمدی(ص) است و بر پایه مکتب و آموزه‌های حسینی (ع)و زینبی(س) بنا شده است.
صابر افزود: شهدای عزیز ما برای حفظ اسلام و بزرگداشت ارزش‌های الهی در برابر دشمنان ایستادند و با الگوبرداری از آموزه‌های مکتب حسینی(ع) انقلاب را بیمه کردند.
وی گفت: بدون تردید گسترش فرهنگ ایثار و شهادت امری لازم است و باید خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل امروز تبیین شود تا جوانان با افتخارات دفاع مقدس آشنا شوند.
انتهای پیام/خ۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول