اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

باید با کار و منطق، پاسخ تحریم‌های غرب را داد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در شرایط فعلی باید با کار مضاعف و منطق صحیح، پاسخ تحریم‌های غیرقانونی و ضد ایرانی غرب را بدهیم.

باید با کار و منطق، پاسخ تحریم‌های غرب را داد
عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: با تداوم رفتارهای خصمانه غرب دیگر برای ملت ایران اهداف اروپا و آمریکا در افزایش تحریم‌ها و تهدیدها نمایان و هویدا شده است.
وی تصریح کرد: دیگر نیازی نیست که برای افکار عمومی توضیح دهیم که چرا غربی‌ها ما را تحت فشار می‌گذارند، زیرا حتی کشورهای مستقل و ملت‌های آزادی‌خواه نیز با ماهیت اصلی این رفتارها آشنا هستند.
نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا تاکید کرد: در شرایط کنونی باید به این سئوال پاسخ دهیم که برای مقابله با تحریم‌های اروپا و خنثی‌سازی توطئه غرب چه اقداماتی ضروری است.

* رهبر معظم انقلاب این روزها را پیش‌بینی ‌فرمودند

اکبریان با اشاره به نام‌هایی که رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی برای سال 90 و هم‌چنین چند سال اخیر انتخاب فرمودند، گفت: معظم‌له به خوبی این روزها را پیش‌بینی می‌فرمودند و به همین دلیل مردم را به صرفه‌جویی، کار مضاعف‌ و بالاخره به جهاد اقتصادی دعوت کردند.
وی تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود باید با کار مضاعف و جهاد اقتصادی به مصاف تحریم‌های غرب برویم و به طور قطع در این میدان نیز اگر اتحاد و ولایت‌مداری خود را حفظ کنیم، همچون هشت سال دفاع مقدس سربلند خواهیم بود.
عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در ادامه بر لزوم رفتار منطقی و حساب شده در برابر تحریم‌های غرب تاکید کرد و گفت: اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران تدارک دیده‌اند و به همین دلیل باید هوشیاری خود را افزایش داده و با منطق در برابر آنها مقاومت کنیم.
اکبریان در پایان تاکید کرد: به طور قطع در صورت رفتار صحیح و منطقی ما، ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه از این تلاش حمایت کرده و باز هم می‌توانیم دشمنان خود را خلع سلاح کنیم.
انتهای پیام/ر20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول