اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری:

تحریم‌های دشمن ناشی از ضعف در مقابله فیزیکی با ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن چون توان مقابله فیزیکی و نظامی با کشور ایران را ندارد دست به تحریم‌ و فشارهای اقتصادی در برابر ایران زده است.

تحریم‌های دشمن ناشی از ضعف در مقابله فیزیکی با ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه آیت‌الله حسن ممدوحی در مراسم سوگواری پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) که ظهر امروز در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز ایران قدرت اول عالم به اتکای اسلام است.  
وی تصریح کرد: ایران از جنبه‌های مختلف در حال رشد و پیشرفت است و حرف اول را در عالم می‌زند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: گرفتاری‌های کشور از لحاظ اقتصادی ناشی از این است که ما با دشمنان در حال جنگ هستیم.
وی افزود: دشمن چون توان مقابله فیزیکی و نظامی با کشور ما را ندارد با تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی در برابر ایران ایستاده است.
ممدوحی با بیان اینکه امروز با جنگ نرم دشمنان مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: مسئله و جنگ ما با دشمنان محاربه با کفر است و این وضعیت اضطراری است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: کشور ما محصور به ایران نمی‌شود چرا که جهان اسلام حد و مرز نمی‌شناسد.
وی با بیان اینکه ما در قدرت با تمام کشورهای دنیا برادریم، اضافه کرد: قدرت برادران تونسی، لبنانی، بحرینی و مصری قدرت کشور ایران است.
ممدوحی گفت: نظام ما محصور در چارچوب مرزهای سیاسی و خاکی نیست بلکه مرز ما در قلب ماست.
وی تصریح کرد: ملت ایران با تمام وجود به ترویج دین محمدی می‌پردازد و انقلاب ایران تا ظهور ولی عصر (عج) برای فراهم کردن زمینه‌های ظهور باقی خواهد ماند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری امام عصر(عج) را حاضر و ناظر بر اعمال ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: امام زمان در کنار ملت ایران است تا انقلاب زنده و پاینده تا زمان ظهور باقی بماند.
ممدوحی با اشاره به اینکه انقلاب ماندنی است، تصریح کرد: تهدیدات دشمنان موجی است که به زودی فروکش خواهد کرد چون آن‌ها توان ایستادن ندارند.
وی اظهار کرد: مردم دنیا به تدریج به اسلام روی می‌آورند چرا که دین اسلام دین اول و آخر است و خطاب دین ما و قرآنش به عموم مردم عالم است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری قرآن و ظهور پیامبر اکرم (ص) در بین مردمی که به جهالت معروف و مفتخر بودند را دو معجزه الهی خواند که تا قیامت باقی خواهد ماند.
وی گفت: دین اسلام در طول هزار و چهارصد سال دستخوش چالش‌ها و گرفتاری‌های بسیاری شده است اما با تمام این گرفتاری‌ها با وجود علما، دین، قرآن و معارف به همان شکل که بر پیامبر (ص) نازل شد باقی مانده است.
ممدوحی افزود: علمای دین نگذاشتند کوچک‌ترین تحریفی در دین، قرآن و احکام اسلامی ایجاد شود و آن را حفظ کردند. 
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری انقلاب اسلامی ایران را از آیات و نشانه‌های ظهور امام عصر (عج) خواند  و گفت: ایران قدرت اول خاورمیانه است.
وی آهنگ بیداری را که باعث آگاهی مردم کشورهای مسلمان مصر، لیبی، یمن و لبنان شده است، نشات گرفته از انقلاب ایران دانست و تصریح کرد: این بیداری همان علامت و نشانه‌ای است که در قرآن پیش‌بینی شده است.
انتهای پیام/ی10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول