اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

تأمین امکانات سلامت روانی مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های دولتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بشرویه تکریم ارباب‌رجوع و تأمین امکانات سلامت روانی در ادارات را یکی از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های دولتی برشمرد.

تأمین امکانات سلامت روانی مهم‌ترین رسالت دستگاه‌های دولتی است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، غلامرضا پورسلطانی در نشست تخصصی کارگروه صیانت از حقوق شهروندی شهرستان بشرویه اظهار داشت: کارگروه تخصصی صیانت از حقوق شهروندی با تشکیل جلسات ماهانه تخصصی نسبت به نظرسنجی و آسیب‌شناسی در مورد مسائل بهداشتی، فرهنگی و امنیتی برای سلامت روحی و روانی سلامت جامعه تلاش خواهند کرد.
وی از مسئولان و متولیان امور بهداشتی، صنفی و امنیتی خواست تا نسبت به تأمین برنامه‌ها و امکانات رفاهی برای مسافرانی که از این شهرستان گذر می‌کنند اقدام جدی‌‌تری داشته باشند.
امام جمعه موقت بشرویه نیز رعایت تکریم انسان‌ها و حقوق شهروندی را یکی از وظایف مهم جامعه انسانی دانست و گفت: در فرهنگ حیات‌بخش اسلام ناب محمدی(ص) نیز این مهم به‌ عنوان یک دستور و تکلیف الهی ابلاغ شده است.
حجت‌الاسلام محمدعلی حدادیان با اشاره به آیات و روایات اسلامی در مورد رعایت و احترام متقابل انسان‌ها به همدیگر گفت: یکی از مسائلی که موجب برهم زدن و سلب آرامش روحی و روانی مردم می‌شود عدم کنترل دستگاه‌های صوتی اماکن و هیئت‌های مذهبی و مشاغلی است که آلودگی صوتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند است.
وی ادامه داد: در این راستا شایسته است متولیان و مسئولان مربوط نسبت به پیگیری جدی آن تلاش کنند.
جانشین فرماندهی پلیس پیشگیری و آسیب‌های اجتماعی نیروی انتظامی بشرویه نیز از آمادگی سامانه ارتباطی و تلفن گویای 197 برای طرح سئوالات و مشکلات شهروندان خبر داد.
رضا صادق‌نژاد گفت: نیروهای انتظامی به صورت شبانه‌روز از طریق این سامانه به درخواست‌های شهروندان رسیدگی و پیگیری می‌کنند و ارتقای نظم و امنیت اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار داده‌اند.
رئیس شورای شهر بشرویه نیز بر اجرای طرح اولویت‌دار در داخل شهر، نظارت بر بازار و اصناف و مناسب‌سازی ادارات و نهادها و هم‌چنین معابر شهری برای رفت و آمد معلولان و جانبازان تاکید کرد.
علی حسینی تصریح کرد: گورستان شهر بشرویه به دلیل محصور شدن در مناطق مسکونی و تعاونی مسکن مهر باید تغییر مکان یافته و به امکانات لازم تجهیز شود.
در این نشست اعضای کارگروه صیانت از حقوق شهروندی بر تأمین امکانات رفاهی و تفریحات سالم برای بانوان، ساماندهی آژانس‌های مسافربری درون شهری، تأمین فضای سبز، پیگیری در مورد پارک بانوان، مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها و ادارات برای رفت و آمد معلولان و جانبازان، کنترل دستگاه‌های صوتی اماکن و هیئت‌های مذهبی، اجرای طرح جمع‌آوری سد معبر و هم‌چنین تأمین امکانات رفاهی، اقامتی و استراحتی برای مسافران تاکید کردند.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول