اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرروستا:

نتیجه‌ بازی با تراکتور به نفع فوتبال تبریز است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت: هر نتیجه‌ای در بازی با تراکتور به نفع فوتبال تبریز است.

نتیجه‌ بازی با تراکتور به نفع فوتبال تبریز است
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اصغر مدیرروستا در کنفرانس خبری پیش از بازی شهرداری با تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در بازی مقابل تیم تراکتورسازی بازی سختی داریم زیرا حریف از کادر فنی قوی و حمایت بیشتر تماشاگران برخوردار است.
وی البته تیمش را در این بازی بدون شانس ندانسته و افزود: تیم شهرداری نشان داده که می‌تواند پا به پای بزرگان فوتبال ایران رقابت کند و امیدوارم هر تیمی که در این بازی تلاش بیشتری کرد،بتواند به آنچه استحقاق دارد دست یابد.
سرمربی تیم شهرداری تبریز با اشاره به سه کارته بودن میثم بائو عنوان کرد: در این بازی «بائو» یکی از بازیکنان خوب تیم را نداریم و جعفر بذری نیز به سبب مصدومیت نخواهیم داشت، اما سایر بازیکنان با تلاش خود جای این دو را پر خواهند کرد.
  
 فاصله چهار روز برای هر بازی سخت است
 مدیرروستا، در مورد فاصله چهار روزه مسابقات بیان کرد: فشردگی مسابقات شامل همه تیم‌ها می‌شود، اما برای تیم‌هایی نظیر شهرداری این فشردگی مسابقات سخت‌تر بوده و باید اذعان کنم که چاره‌ای دیگری نداشته و باید راه خود را ادامه دهیم.
وی افزود: تیم تراکتورسازی تیمی غنی بوده که هم خوب بسته شده و هم خوب نتیجه گرفته است، اما فکر می‌کنم برای امیر قلعه‌نویی و تیمش هم فاصله چهار روزه برای هر بازی سخت بوده، هرچند آنها کمتر تحت فشار نزدیکی مسابقات هستند.
سرمربی تیم شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: نقاط قوت تیم تراکتورسازی مشخص است، زیرا این تیم بیشتر زیر ذره‌بین بوده و پوشش تلویزیونی نیز مزید بر علت شده تا با شناخت کافی از این تیم وارد میدان شده و سعی در مهار نقاط قوت این تیم باشیم.
وی، از کمیته داوران خواست برای بازی‌های تیم شهرداری نیز از داوران باتجربه استفاده کند.
مدیرروستا گفت: قاضی بازی شهرداری با سپاهان داور کم‌تجربه‌ای بود که دو یا سه بازی سابقه قضاوت در لیگ برتر را داشت، در مورد ضربه پنالتی بازی سپاهان نیز نمی‌توانم نظر قاطعی دهم، اما شدت خطای مدافعان سپاهان در محوطه خودشان روی دقیقی بیشتر بود و حتی دروازه‌بان سپاهان روی قنبری نیز خطایی کرد که از دید داور دور ماند و من معتقد هستم این بازی از دست وی خارج شده بود.
انتهای پیام/ح20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول