اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب سهمیه جام حذفی فوتبال کشور

مدعیان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: تیم‌های مدعی کسب سهمیه حضور در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در مسابقات جام حذفی قم به رقابت می‌پردازند.

مدعیان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم رقابت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در جدال برای دستیابی به سهمیه حضور در مسابقات فصل آینده جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر، امسال نیز تیم‌های مدعی دسته‌های مختلف فوتبال قم در جام حذفی استانی با یکدیگر رقابت می‌کنند.
در حالی که فوتبال قم دو سهمیه در مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور خواهد داشت، یکی از سهمیه‌ها متعلق به تیم فوتبال صبای قم است که در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس حضور دارد اما سهمیه دیگر را قهرمان جام حذفی استان قم کسب می‌کند.
این در شرایطی است که امسال تیم‌هایی نظیر پرسپولیس، هنگ، آریا، میلاد صرم، ارم ساز وحدت، پیام، افشین، کیان نوین، ایران‌جوان، پوشاک ایلیا، پیمان، وحدت خورآباد، سوهان گل محمد، هما، ارم ساز نوین، پیروزان نیروگاه، اتحاد شادقلی، انصار، صنعت نما آسیا، مبنا صنعت و دژبان از جمله شرکت‌کنندگان در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم محسوب می‌شوند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیئت فوتبال استان قم، در جدول تنظیم شده برای برگزاری این رقابت‌ها، افشین با کیان نوین، ایران‌جوان با پوشاک ایلیا، پیمان با وحدت خورآباد، سوهان گل محمد با هما و تیم ارم‌ساز نوین با پیروزان نیروگاه دیدار می‌کنند.
همچنین در دیگر دیدارها اتحاد شاد قلی با انصار، صنعت نما آسیا با مبنا صنعت، دژبان با برنده سوهان گل محمد و هما و ارم ساز وحدت با پرسپولیس بازی‌های مهم آغازین مراحل رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های قم را برگزار می‌کنند.
این رقابت‌ها در حالی برگزار می‌شود که در آخرین دوره آن که در سال 1389 برگزار شد، تیم فوتبال پردیس با کسب برتری مقابل تیم فوتبال ارم‌ساز قم موفق به کسب عنوان قهرمانی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های استان قم شد.
مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های استان قم در حالی به کار خود پایان داد که در مسابقات سال گذشته جام حذفی قم 27 تیم از لیگ‌های برتر، دسته اول، دوم و سوم باشگاه‌های استان حضور داشتند و برای کسب عنوان قهرمانی به شکل تک حذفی با یکدیگر مسابقه دادند و در نهایت تیم پردیس جام قهرمانی را بالای سر برد.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول