اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس:

موقوفه‌های فارس باید حفاظت شوند

خبرگزاری فارس: استاندار فارس بر حفظ و حراست از موقوفه‌های این استان تاکید کرد.

موقوفه‌های فارس باید حفاظت شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، به مناسبت فرا رسیدن هفته وقف حسین صادق عابدین استاندار فارس، در جلسه‌ای با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا محمد زاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه این استان، آخرین مسائل و وضعیت این حوزه را مورد بررسی قرار داد.
استاندار فارس با گرامیداشت فرارسیدن هفته وقف و با بیان اهداف و کارکردهای مادی و معنوی فریضه وقف در جامعه خاطرنشان کرد: نتایج اقتصادی و اجتماعی وقف در جامعه بشری، شناخته شده و روشن است و مردم این استان نیز نسبت به این امر توجه ویژه‌ای دارند.
صادق عابدین حجم بالای موقوفات در این استان را از موضوعات حائز اهمیت دانست و ابراز داشت: حفاظت و حراست از موقوفات باید مورد توجه همگان قرار داشته باشد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس نیز در این جلسه گفت: بازسازی و مرمت بیش از 180 امامزاده از جمله اهداف ما در سال جاری است، که در این راستا تاکنون بیش از 75 امامزاده در این استان و بیش از 30 امامزاده نیز در شهر شیراز بازسازی و مرمت شده است.
حجت‌الاسلام غلامرضا محمد زاده موقوفات، بقاع متبرکه و امور فرهنگی را سه محور مهم فعالیتی اوقاف دانست و خاطرنشان کرد:  تلاش می‌کنیم تا پایان سال 95 احداث مساجد در سراسر استان فارس به اتمام برسد.
این دیدار با طرح و بررسی مسائل و مشکلات اوقاف فارس پایان یافت.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول