اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی اصفهان:

22 بهمن باید نقطه اتصال مردم و شهروندان باشد

خبرگزاری فارس: عضو شورای اسلامی اصفهان گفت: 22 بهمن باید نقطه اتصال مردم و شهروندان باشد و حضور مردم در دهه فجر با همدلی همراه شود.

22 بهمن باید نقطه اتصال مردم و شهروندان باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا نصراصفهانی ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر با بیان اینکه 22 بهمن باید نقطه اتصال مردم و شهروندان باشد، اظهار داشت: اگر حضور مردم در این دهه با همدلی همراه شود، و در سخنرانی‌ها و تبلیغات برای دهه فجر رفاه، صمیمیت و همدلی لحاظ شود، نقطه اتصال مورد نظر به نتیجه می‌رسد.
وی افزود: 22 بهمن متعلق به همه مردم ایران است بنابراین باید سبقه مردمی را در این روزها بیشتر کنیم و برنامه‌ریزی و سازماندهی از ارگان‌های دولتی باشد.
عضو شورای اسلامی اصفهان با اشاره به اینکه باید زمینه حضور مردم را در هر کوی و برزن در ایام دهه فجر ایجاد کنیم، اضافه کرد: همان‌گونه که در نیمه شعبان حرکت خودجوش مردم را در برگزاری جشن‌ها در سطح شهر مشاهده‌ می‌کنیم، برای دهه فجر نیز باید به این سمت حرکت کنیم و رغبت مردم را در برپایی برنامه‌های شاد و گردهمایی افراد افزایش دهیم.
وی با بیان اینکه میدان‌های انقلاب و امام (ره) یکی از مراکز اصلی تجمعات انقلابی مردم در دهه 50 بود، ادامه داد: لازم است از نمادهای انقلاب در این میادین نصب شود.
نصر اصفهانی یادآور شد: با توجه به اینکه در سال‌جاری سازمان زیباسازی شهری تاسیس شد، بنابراین شهرداری اصفهان در آذین‌بندی و زیباتر کردن فضای شهر برای دهه فجر باید قوی‌تر از سال‌های قبل وارد عمل شود.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول