اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگو با فارس:

تمام تیم‌های والیبال، سختی لیگ برتر را درک کردند

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تمام تیم‌های لیگ برتری والیبال، سختی لیگ را درک کرده‌اند و سعی ندارند با این سختی‌ها دچار آسیب شوند.

تمام تیم‌های والیبال، سختی لیگ برتر را درک کردند
بهروز عطایی در آخرین تمرین کاله مازندران قبل دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال کشورمان مقابل میزان مشهدالرضا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: شاگردان ما در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند و یک هفته تمرین مستمر و منسجمی را انجام دادند.
وی تصریح کرد: از لحاظ آمادگی جسمانی و روحی در وضعیت مطلوبی به سر می‌بریم و امیدواریم بتوانیم مقابل میزان مشهدالرضا به تمام خواسته‌های خود دست پیدا کنیم.
عطایی با اعلام اینکه با توجه به شرایط جدول لیگ برتر والیبال و نتایجی که این روزها در لیگ برتر رقم می‌خورد هیچ تیمی از حاشیه امنیت برخوردار نیست، تاکید کرد: تمام تیم‌ها سختی لیگ را درک کرده‌اند و سعی ندارند با این سختی‌ها دچار آسیب شوند البته تیمی که کمتر مقابل حریفان اشتباه می‌کند و خطایش کمتر باشد موفق‌تر است.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه به هیچ وجه از توانایی تیم حریف غافل نیستیم و هر تیمی با هر ظرفیت تیمی و گروهی که دارد در مقابل ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: سعی داریم در آمل هر سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم همچنین هم‌اکنون به دنبال این هستیم که امتیازهای لازم را جمع کنیم تا در مرحله پلی‌آف با راحتی بیشتری کار را دنبال کنیم.
عطایی با اعلام اینکه کومار بازیکن ملی‌پوش هندی این تیم دو جلسه تمرین با بازیکنان این تیم داشت، بیان داشت: از وضعیت بازی کومار در کاله مازندران رضایت داریم و این بازیکن نیاز به تمرینات بیشتری دارد تا به اوج آمادگی و هماهنگی خود برسد.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر حواشی آخر بازی مقابل هاوش گنبد در هفته گذشته تصریح کرد: در گیم پنجم داور خطای ارنج بازیکنان حریف را ندید و برداشت آن از اعتراض ما این بود که ما بر روی خطای ارنج اعتراض داریم.
وی اضافه کرد: فرهاد قائمی که حمله کرد جزو سه بازیکن عقب زمین بود که داور خطای آن را ندید، او باید پس از چیدن آرایش دقت می‌کرد و بحث ما بر این بود که داور باید بر اساس قانون رای را برمی‌گرداند ولی در این مورد نقض قانون کرد.
انتهای پیام/ح20/چ3000
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول