اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محمدکاظم در گفت‌وگو با فارس

فشردگی لیگ برتر والیبال باعث مصدومیت می‌شود

خبرگزاری فارس: بازیکن ملی‌پوش والیبال کشورمان گفت: فشردگی لیگ برتر والیبال در مصدومیت بازیکنان نقش دارد.

فشردگی لیگ برتر والیبال باعث مصدومیت می‌شود
محمد محمدکاظم در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به کیفیت مطلوب لیگ برتر والیبال امسال تا پایان نیم فصل نخست بیان داشت: وضعیت لیگ برتر والیبال امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار بهتر شده و پیشرفت‌های کمی و کیفی را در تیم‌ها شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌ بارز لیگ برتر امسال این است که بازیکنان صاحب‌نام و ملی‌پوش در بین تیم‌ها تقسیم شده‌اند و دیگر این بازیکنان به دو یا سه تیم تعلق ندارند.

محمدکاظم با اعلام اینکه بازی خوب تیم‌ها و آمادگیشان به شرایط تیم بازمی‌گردد، افزود: بازی زیبایی را بین پنج تیم بالای جدول مقابل حریفان شاهد هستیم که با فشردگی زیادی به تعقیب یکدیگر مشغول هستند و منتظرند تا لغزشی کوچک از یکی از آنها انجام شود.

این بازیکن ملی‌پوش که به دلیل عمل جراحی کتف در دوران درمان به سر می‌برد، ابراز داشت: مرحله پلی‌آف امسال خیلی حساس‌تر از سال‌های گذشته است و هیچ یک از تیم‌های بالای جدول نمی‌خواهد موقعیت خود را در لیگ برتر از دست دهد.

محمدکاظم با اشاره به اینکه چهار تیم برتر جدول رقابت‌ها در مرحله پلی‌آف با هم دیدار می‌کنند، ادامه داد: در مرحله پلی‌آف موفقیت تیم‌ها به تجربه بازیکنان، آمادگی و هماهنگی‌شان بازمی‌گردد.

وی با تاکید بر اینکه فشردگی بازی‌ها ممکن است در مصدومیت بازیکنان نقش زیادی داشته باشد، متذکر شد: بازی‌های فشرده‌ای را در لیگ برتر شاهد هستیم و برگزاری دو بازی در هفته که به خاطر تعطیلات میانی نیم فصل اول ایجاد شد ممکن است به بازیکنان آسیب بزند.

محمدکاظم در پایان اذعان داشت: فشردگی تیم‌ها و کم بودن امتیاز تیم صدرجدول تا رده پنجم باعث حساسیت و جذابیت دیدارها شده تا تیمی نخواهد که با شکست از زمین خارج شود و همه به فکر امتیازات کامل دیدار هستند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول