اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جذاب‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال

صدرنشین لیگ برتر والیبال شکست خورد

خبرگزاری فارس: در مهم‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، کاله مازندران باعث نخستین شکست صدرنشین لیگ برتر والیبال شد.

صدرنشین لیگ برتر والیبال شکست خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در حساس‌ترین و جذاب‌ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور که یکی از مهم‌ترین دیدارهای لیگ برتر والیبال کشورمان است، کاله مازندران شامگاه چهارشنبه باعث نخستین شکست صدرنشین این دوره از رقابت‌ها شده و سایپای البرز یکی از تیم‌های خودروساز مرکز کشور را با نتیجه سه بر یک مغلوب کرد.
این دیدار آخرین بازی نیم فصل نخست لیگ برتر والیبال کشورمان در سال 1390 بوده که یاران عطایی توانستند با پیروزی و کسب حداکثر امتیاز آن را به پایان برسانند.
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال توانست با درخشش بازیکنانش گیم‌های اول، دوم و چهارم مقابل سایپا را با امتیاز (27 بر 25) ، (25 بر 20) و ( 25 بر 18) از آن خود کرده و نماینده استان البرز را با شکست سنگینی روبه رو کند البته سایپا نیز تنها گیم سوم این بازی را با نتیجه (28 بر 26) از آن خود کرد.
بازیکنان و کادر فنی کاله مازندران اهمیت فوق‌العاده‌ای این دیدار را درک کرده و باعث شدند تا سایپای البرز نیز دوازده هفته طعم شکست را بچشد.
از نکات قابل توجه این دیدار رویارویی دو مربی مازندرانی این تیم‌ها بود که بهروز عطایی مربی آملی است که کار هدایت تیم شهرش را برعهده دارد و در مقابل فرهاد نفرزاده سرمربی سایپای البرز نیز اهل بابلسر است.
کاله مازندران با توجه به دو شکست متوالی گذشته مقابل باریج اسانس کاشان و گیتی‌پسند، با پیروزی مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس و سایپای البرز خود را از حواشی و فشارهای روحی و روانی دور کرده است.
ابراهیم فیروزی و مرتضی اکرمی از داوران بین‌المللی والیبال کشورمان کار قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و با توجه به حساسیت این دیدار سعید درخشنده از پیشکسوتان نام آشنای والیبال کشورمان به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون والیبال بود.
در ترکیب کاله مازندران که سرمربی‌گری آن را بهروز عطایی با کمک محمد شریعتی و آرنندو دامیان برعهده داشت، بازیکنان ملی‌پوش و نامی نظیر علیرضا نادی، فرهاد نظری افشار، میرسعید معروف، عبدالرضا علیزاده، حمزه زرینی، عادل غلامی، شهرام محمودی، آرش صادقیانی، میلاد عبادی‌پور، مهدی رنجبر و وحید سیدعباسی در ترکیب بودند.
سایپای استان البرز نیز با هدایت فرهاد نفرزاده، بازیکنان نام‌آشنایی همچون آرش کمالوند، مهدی مهدوی، پویا فیاضی، ایوان استانف، تئودور توکداف، سامان فائزی، وحید والی، محمدرضا فتاحی راد، آرمین تشکری و مجتبی یوسفی را به کار گرفته بود.
سایپای البرز تا قبل هفته سیزدهم تیم بدون شکست این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بود که امشب نخستین شکست خود در آخرین بازی نیم فصل اول را تجربه کرد و با کسب 30 امتیاز همچنان در صدور جدول لیگ برتر جای دارد.
کاله مازندران نیز با 11 پیروزی و دو شکست، امتیازات لازم این دیدار را از آن خود کرده تا با صعود به پله‌های بالاتر وضعیت خود در لیگ برتر را ارتقا بخشد.
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول