اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک

ساری میزبان شمالی‌های لیگ والیبال شد

خبرگزاری فارس: در دومین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور، کاله جوان مازندران در شهرآورد شمالی‌های والیبال لیگ دسته یک به دیدار صالحین ساری می‌رود.

ساری میزبان شمالی‌های لیگ والیبال شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، در دومین دیدار دور برگشت لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور تیم والیبال کاله جوان مازندران در شهرآورد تیم‌های لیگ دسته یک به دیدار صالحین ساری می‌رود.
این دیدار از ساعت 16 عصر چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود که صالحین به نوعی می‌خواهد انتقام شکست سنگین سه بر صفر دور رفت در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل را بگیرد.
به نظر می‌رسد کاله جوان مازندران کار سختی در ساری ندارد و بسیار امیدوار است تا با پیروزی مقابل صالحین ساری به نوعی رکورد شکست‌ناپذیر خود به عنوان تنها تیم بدون شکست بعد نیم فصل لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور را حفظ کند.
همچنین سرمربی باانگیزه کاله جوان حسین کاظمی با کمک بازیکنان بومی و جوان خود مصمم به کسب پیروزی شیرینی خارج از خانه و به دست آوردن حداکثر امتیاز لازم این دیدار است. همچنین ابوالقاسم نائیجی یکی از پیشکسوتان ورزشی مازندران سرپرستی کاله جوان را برعهده دارد.
قضاوت شهرآورد مازندرانی‌های لیگ دسته یک والیبال کشور را علی یاوری و جواد جاودانی برعهده خواهند داشت و همچنین احمد بندری نیز به عنوان نماینده و ناظر فدراسیون والیبال از نزدیک این دیدار را دنبال می‌کند.
محمدعلی روحی مدیرعامل تیم والیبال صالحین ساری که امسال اولین حضور خود در لیگ دسته یک والیبال کشور را تجربه می‌کند، در کادر فنی خود از امین اصغری به عنوان سرمربی و سید قدیر محسنی به عنوان سرپرست استفاده کرده است.
صالحین ساری هفته نخست دور برگشت لیگ دسته یک والیبال را با قرعه استراحت روبرو بوده ولی کاله جوان مازندران بعد از تعطیلات نیم‌فصل توانست در خانه تیم شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی را با شکست سنگین سه بر صفر بدرقه کند.
کاله جوان مازندران تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها، با کسب هفت پیروی متوالی و 16 امتیاز در صدر جدول گروه نخست قرار دارد، همچنین تیم صالحین ساری با دو پیروزی و چهار شکست از شش دیدار با کسب شش امتیاز در رده پنجم جدول هفت تیمی این گروه جا خوش کرده است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول