اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال میاندرود:

ماهان میاندرود میزبان نماینده بروجن در لیگ والیبال شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت والیبال شهرستان میاندرود از میزبانی تیم ماهان در هفته دوم رقابت‌های دسته دو والیبال کشور خبر داد.

ماهان میاندرود میزبان نماینده بروجن در لیگ والیبال شد
ولی‌الله رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به آمادگی میاندرود برای میزبانی این مسابقه بیان داشت: این رقابت در روز جمعه 23 دی ماه سال جاری در سالن ورزشی روستای طبقده برگزار می‌شود.
وی با اشاره به هم‌گروهی ماهان میاندرود در گروه دوم این مسابقات با تیم‌های رب اشکان گنبد، چهار محال و بختیاری و امید کاشان، خاطرنشان کرد: در هفته اول این رقابت‌ها و پس از سفر تیم ماهان به گنبد، تیم اشکان گنبد از شرکت در این بازی انصراف داد.
رحمانی عنوان کرد: پس از انجام مسابقات به صورت رفت و برگشت از هر گروه، دو تیم برتر راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شوند که نماینده میاندرود نیز یکی از شانس‌های صعود به مرحله دوم است.
رئیس هیئت والیبال میاندرود با اشاره به آمادگی تیم والیبال ماهان برای کسب نتیجه مناسب در لیگ دسته دو والیبال کشور از حمایت مسئولان ورزش شهرستان میاندرود تشکر کرد. 
انتهای پیام/ن۳۰/چ3000
                       
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول