اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم والیبال کاله مازندران:

بازی‌های‌ لیگ والیبال وارد مرحله حساس شده است

خبرگزاری فارس: مربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: بازی‌های بالای جدول لیگ برتر والیبال وارد مرحله حساس شده است.

بازی‌های‌ لیگ والیبال وارد مرحله حساس شده است
محمد شریعتی پس از دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور مقابل شهرداری ارومیه که با نتیجه سه بر دو به سود نماینده مازندران همراه بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی زیبایی را در آمل از خود به نمایش گذاشتیم و خیلی خوشحالیم که تماشاگران کاله با رضایت خاطر سالن مسابقه را ترک کردند.
وی عنوان کرد: حاصل زحمت‌های خود را در مقابل ارومیه کسب کردیم البته تیم ارومیه تیم هماهنگ و منظمی است که یک پله بالاتر از کاله در رده سوم لیگ برتر جای دارد.
شریعتی با اعلام اینکه جدول این دوره از رقابت‌ها در پایان نیم فصل بسیار نزدیک به هم است، بیان داشت: کاله قبل این دیدار تمرینات منسجم و فشرده‌ای را پشت سر گذاشت و با توجه به شرایط ‌اش نیاز به این پیروزی داشت.
مربی تیم والیبال کاله مازندران با اشاره به اینکه چهار تیم بالای جدول لیگ برتر تنها دو امتیاز با هم اختلاف دارند، خاطرنشان کرد: این مسئله موجب افزایش حساسیت بیش از حد در بالای جدول شده است.
وی در مورد بازیکنان مصدوم این تیم اذعان داشت: فرهاد نظری‌افشار بازیکن موثر و ملی‌پوش این تیم، قبل دیدار مقابل شهرداری ارومیه دچار مصدومیت جزیی شده بود که مصدومیت‌اش برطرف شد همچنین شهرام محمودی نیز از ناحیه کتف مصدوم است، اما به بازی‌های نیم فصل دوم می‌رسد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول