اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

ماهیت تفکرات ضد ولایی در انتخابات آشکار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: خوبی انتخابات به این است که ماهیت تفکرات ضد ولایی بیش از پیش نزد ملت آشکار می‌شود.

ماهیت تفکرات ضد ولایی در انتخابات آشکار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، سید شکرالله امامی در جلسه هم‌اندیشی ابعاد زندگانی امام حسن مجتبی(ع) در مسجد جواد‌الائمه شیخ حسین این شهرستان اظهار داشت: بهترین حرکت در تبعیت از امامت امامان شیعه حمایت از اصل ولایت فقیه است.
امامی گفت: ارزش صلح امام حسن در مقایسه با قیام امام حسین کمتر نیست چرا که صلح امام حسن انقلابی سبز برای زمینه‌سازی انقلاب سرخ عاشورایی بوده است.
وی بیان کرد: نرمش قهرمانانه و صلح استراتژیک امام حسن در کنار جنبش ظلم ستیزانه، پایه انقلاب امامان معصوم و استمرار اسلام ناب محمدی بود.
بالاترین مقام اجرایی در چرام افزود: بی‌بصیرتی مردم زمان امام حسن باعث صلح با معاویه بود و امروزه با توطئه‌های دشمنان نباید در حمایت از ولایت فقیه کوتاهی کنیم.
امامی صلح امام حسن را حفظ و تربیت نیروهای اسلام، نشر فرهنگ اصیل اسلامی و بازسازی نیروهای خسته و تکثیر اسلام  و در مقابل تحریفات معاویه را بدعت‌گذاری در دین، علنی بودن منکرات، تعطیل کردن حدود الهی و بی‌اعتنایی به احکام الهی عنوان کرد.
وی ماکیاولیسم را شیوه معاویه در صلح با امام حسن بیان کرد و گفت: امروزه سردمداران جریانات ضد مردمی و ضد ولایی به دنبال ایجاد دو قطبی کاذب برای رسیدن به اهداف خود هستند و ولایت مداران باید با تقویت بینش و بصیرت افزایی فتنه را بشناسند و از حیثیت امام و ولایت دفاع کنند.
امامی بی‌ثباتی و پیمان شکنی مردم کوفه را از جمله عوامل مهم بروز حوادث تلخ در تاریخ اسلام دانست و تاکید رهبری را برای بالا بردن بصیرت یک ضرورت مهم برای جامعه امروز دانست. 
این مسئول خواستار توجه به نصایح و تذکرات رهبری در عرصه‌های مختلف شد.
امامی بصیرت‌افزایی را مهم‌ترین وسیله در خاموش کردن فتنه‌ها دانست و اذعان داشت: در انتخابات آینده تلاش کنیم تا سردمداران جریانات ضد ولایی در کشور به نقشه‌های شوم خود نرسند و جریان‌های ماکیاولیسم را که نشان داده‌اند تشنه قدرت هستند و نه شیفته خدمت، از میان برداشته شوند.
انتهای پیام/م20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول