اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد استان یزد:

80 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان یزدی پرداخت شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان یزد از اعطای 80 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان کمیته امداد استان یزد خبر داد.

80 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان یزدی پرداخت شد
حمید نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: خودکفایی مددجویان کمیته امداد و خارج شدن آنها از چرخه حمایتی از اهداف اصلی کمیته امداد به ویژه در سال جهاد اقتصادی است و در این راستا فعالیت‌های بزرگی در حال انجام است.
وی کمک به توانمندسازی مددجویان برای خارج کردن آنها از چرخه حمایتی کمیته امداد از طریق اعطای تسهیلات را از جمله این اقدامات برشمرد.
نصیری یادآور شد: برای تحقق این امر در 9 ماه نخست سال‌جاری هزار و 134 طرح خودکفایی با اعطای تسهیلات امدادی و بانکی به مرحله اجرا درآمده است.
وی عنوان کرد: طرح‌های خودکفایی شامل وام‌های امدادی و تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی است که از این تعداد 499 طرح از محل تسهیلات امداد و 635 طرح از طریق وام‌های بانکی تامین اعتبار شده‌اند.
نصیری خاطرنشان کرد: مبلغ کل تسهیلات اعطایی در 9 ماهه سال‌جاری بالغ بر 80 میلیارد ریال بوده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد بیان کرد: تعداد افراد آموزش دیده در رشته‌های صنفی و صنعتی، کشاورزی، صنایع دستی و دامپروری هزار و 24 نفر بود که قبل از دریافت تسهیلات اشتغال، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
وی در مورد حرفه‌آموزی در حین تحصیل فرزندان مددجو نیز اظهار داشت: فرزندان مددجو که در مقطع متوسطه و راهنمایی تحصیل می‌کنند در اوقات فراغت به صورت رایگان آموزش می‌بینند.
نصیری عنوان کرد: طی 9 ماه گذشته 212 نفر از آنان در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: 84 مورد کاریابی تاکنون برای کسانی ‌که مشکل دریافت تسهیلات داشتند از طریق انعقاد قرارداد با شرکت‌های مرتبط انجام شده است.
انتهای پیام/ی20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول